Aviseringar
Rensa alla

Rulla bandet bakåt


Ämnesstartare

börja om livet på en fräsch kasett?


   
Citera
Ämnesstartare

va e det för mening med det 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slänga um-kasetten på tågrälsen och invänta sista turen hem. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahaa omg 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ingen Gud, blev förkastad till helvetets eviga plågosamma sfär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk så läskigt om man blev kastad tillbaka till spädbarnstiden men mentalt var kvar i sitt nuvarande stadium


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Tänk så läskigt om man blev kastad tillbaka till spädbarnstiden men mentalt var kvar i sitt nuvarande stadium

Det vore oerhört fascinerande i min mening.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

palla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce:
palla

Sådant gör vi inte i min ålder. :/


   
SvaraCitera

isola:
Tänk så läskigt om man blev kastad tillbaka till spädbarnstiden men mentalt var kvar i sitt nuvarande stadium

Tänk på allt du kan ändra på som du ogillar i dit liv plus du får mer år på dig att leva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:

Tänk på allt du kan ändra på som du ogillar i dit liv plus du får mer år på dig att leva.

pallar shi den va 78 mentalt när jag e 20


   
SvaraCitera

Skulle inte vilja rulla tillbaka bandet en känns som att det är vid gymnasiet och efter som det börjar bli kul.


   
SvaraCitera

Sedan vid 40 går det neråt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:
Skulle inte vilja rulla tillbaka bandet en känns som att det är vid gymnasiet och efter som det börjar bli kul.

En väldigt kort stund, sedan kommer ångesten och slukar upp din ungdoms källa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce:

pallar shi den va 78 mentalt när jag e 20

det blir man ju mest pga erfarenheter så jag tror nog att man stannar vid den ålder man är när man blev tillbakakastad

presidente:

Tänk på allt du kan ändra på som du ogillar i dit liv plus du får mer år på dig att leva.

j det vore väl fint men då skulle jag ju vilja vara ett spädbarn mentalt också. och skulle ens föräldrar också kastas tillbaka eller skulle man komma till nya sådana? så mkt man måste ha koll på först så ingen får kasta tillbaka mig hör ni det


   
SvaraCitera