Forumet - Rumänien 09

Rumänien 09

304 0 34
Nu är det såhär att jag och min klass ska resa ner till Rumänien i mars-månad. Det kommer vara första gången jag flyger o så. Men tänkte på det med hepatit sprutor, hur lång tid innan resan ska det göras? är det vårdcentralen man vänder sig till? Något mer, förutom kortet från F-kassan, som jag bör tänka på?

Ska bli kul att besöka barnbyn som räddat hundratals barn från hemlöshet och massa annat shysst :)

Spana också in:

DPope:

tack :) tur att det ska tas 2-4veckor innan o inte månader innan som ngn skrev :P

hade blivit lite knivigt med tid. =)

DPope:

är det vårdcentralen man vänder sig till?

ring dit, skadar inte. tror de kan ge info om du ska ringa någon annanstans. skulle dock gissa på att de är de som ska göra't. ;)
I love Lucy:

hade blivit lite knivigt med tid. =)

yes men skolan hade nog sagt direkt från början till oss att vi borde fixa det om de var 4mån i förväg de skulle tas :P

I love Lucy:

ring dit, skadar inte. tror de kan ge info om du ska ringa någon annanstans. skulle dock gissa på att de är de som ska göra't. ;)

får testa det när jag har tid o hjärnan funkar o påminner mig om det ^^
DPope:

yes men skolan hade nog sagt direkt från början till oss att vi borde fixa det om de var 4mån i förväg de skulle tas :P

man tycker det. fast man vet ju aldrig med skolpersonalen. de kan ju tycka att det är erat ansvar ^^

DPope:

får testa det när jag har tid o hjärnan funkar o påminner mig om det ^^

haha