Aviseringar
Rensa alla

rumpa


Ämnesstartare

Behöver hjälp med träningstips eller vadsomhelst. Min rumpa är liksom platt så ja funderade på att träna, och gjorde det förut också lite grann, men det gör den bara mindre vilket jag inte vill. Vill ha den rund och fast och behöver tips på hur man skulle kunna göra :/

Just nu ser den ut såhär ungefär. Jag har bredare höfter än tjejen på bilden. Image

Vill att den blir fastare och mer utåt, och inte bara rumpan utan också att låren blir större o fastare då mina är jättesmala o passar inte alls till mina breda höfter. Ungefär såhär. Image


   
Citera

finns något som heter genetik. Du blev inte född med en snygg röv helt enkelt. Samma sak som vissa inte föds med en snygg näsa tex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stargazer:

finns något som heter genetik. Du blev inte född med en snygg röv helt enkelt. Samma sak som vissa inte föds med en snygg näsa tex.

Men det måste väl finnas nåt man kan göra åt det så att den blir lite snyggare... min syrra har skitfin [sad]


   
SvaraCitera

troll2:

min syrra har skitfin [sad]

du läste nog inte riktigt ordentligt nu va


   
SvaraCitera

troll2:

.....

träna dina rumpmuskler, så får du rundare och mindre platt rumpa.


   
SvaraCitera

orka träna rumpan[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

du läste nog inte riktigt ordentligt nu va

Jo? Du kanske inte läste hela meningen

postis_per:

träna dina rumpmuskler, så får du rundare och mindre platt rumpa.

Det är det som är grejen, om jag tränar så blir den mindre ju o jag vill ha den större men fastare

Chickfactor:

orka träna rumpan

Vf?


   
SvaraCitera
Hando

"Rooompa" [zzz]


   
SvaraCitera

troll2:

Det är det som är grejen, om jag tränar så blir den mindre ju o jag vill ha den större men fastare

hahaha, nej. den blir inte mindre på något sätt av att du tränar[zzz] fettet som ligger på rumpan påverkas inte alls av att du tränar x) det enda som händer är att du får större muskler[zzz]


   
SvaraCitera

postis_per:

träna dina rumpmuskler

troll2:

Vf?

kommenterade hans inlägg men orkade inte citera[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

hahaha, nej. den blir inte mindre på något sätt av att du tränar fettet som ligger på rumpan påverkas inte alls av att du tränar x) det enda som händer är att du får större muskler

Säkert? Så om man tränar magen så påverkas inte fettet? Visste jag inte :/


   
SvaraCitera

Du kan göra en intramuskulär injektion av grisfett ("silikon" på slangspråk).


   
SvaraCitera

Du kan få mitt rumpfett. [y] Jag har minsann så att det räcker och blir över.


   
SvaraCitera

postis_per:

hahaha, nej. den blir inte mindre på något sätt av att du tränar fettet som ligger på rumpan påverkas inte alls av att du tränar x) det enda som händer är att du får större muskler

Skojar du? är väl klart att fett från rumpan kan försvinna.

Edit: Jag missförstod dig kanske, kom jag på såhär i efterhand.
Tränar du din kondition eller allmän fettförbränning så kan fett försvinna, men om du bara tränar röven så tror jag inte att så mycket fett försvinner.


   
SvaraCitera

Link:

Skojar du? är väl klart att fett från rumpan kan försvinna.

inte av styrketräning[no-no]


   
SvaraCitera