Aviseringar
Rensa alla

Rumpor!


Ämnesstartare

Det bästa med skolan är alla fina rumpor som man ser! När man sitter i korridoren, och kollar på alla tjejer som går förbi med sina tajta jeans och fina rövar, mums [wink]

Händer ibland att när jag ser en riktigt fin röv, så följer jag efter tjejen någon meter bakom bara för att kolla på hennes röv och låtsas som om jag ska på lektioneller något. Någon annan som har testat det? Har jag problem? [sad]


   
Citera

Har aldrig begripit det där med att attraheras av bakdelar [shake]


   
SvaraCitera

Yogi:

Någon annan som har testat det?

Nej[smile]


   
SvaraCitera

Klart man spanar in rövar, men du har faktiskt problem.


   
SvaraCitera

jag brukar också kolla på rumpor [wink]
mest på min lärare, hon är en riktig milf [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dicamillo:

jag brukar också kolla på rumpor
mest på min lärare, hon är en riktig milf

Ahhhh samma här mannen [wink] Min lärare i engelska, vilken kropp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Conny:

Klart man spanar in rövar, men du har faktiskt problem.

[cry]

Viljans Triumf:

Har aldrig begripit det där med att attraheras av bakdelar

Jag älskar rumpor! Älskar att runka till facesitting och lesbisban ass licking! [blush][love][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

creepy:

Nej

Du borde testa [wink]


   
SvaraCitera

Jag brukar titta på min egna rumpa när jag går i korridoren. Det har dock lett till ryggproblem.


   
SvaraCitera

varför blir alla tjejers rumpor platta när de fyller fyrtio? så irriterande att se en milf och sen har hon ingen röv [mad]


   
SvaraCitera

hhmmm gumpor men jag gillar jag gillar allt från bröst till rumpor och vagina och och resten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

Det bästa med skolan är alla fina rumpor som man ser! När man sitter i korridoren, och kollar på alla tjejer som går förbi med sina tajta jeans och fina rövar, mums [wink]

[cute][blush][wink][cool][bigsmile][party][y]


   
SvaraCitera
Hando

Yogi:

Händer ibland att när jag ser en riktigt fin röv, så följer jag efter tjejen någon meter bakom bara för att kolla på hennes röv och låtsas som om jag ska på lektioneller något

Det går ju det med. Men jag tar kort [blush]

Dold text: Eller inte


   
SvaraCitera

Yogi:

Händer ibland att när jag ser en riktigt fin röv, så följer jag efter tjejen någon meter bakom bara för att kolla på hennes röv och låtsas som om jag ska på lektioneller något. Någon annan som har testat det? Har jag problem? [sad]

Jag älskar rumpor! Och att gå efter någon för att kolla lite extra är det inget fel på.


   
SvaraCitera

Maxwinner:

varför blir alla tjejers rumpor platta när de fyller fyrtio? så irriterande att se en milf och sen har hon ingen röv

rofl


   
SvaraCitera