Aviseringar
Rensa alla

Rumpor!


Yogi:

Har jag problem? [sad]

Ja, det har du. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

Har jag problem? [sad]

Du har problem mannen.


   
SvaraCitera

Så kan inte jag göra mer. Men på stan så...Lite stalkervarning 🙂


   
SvaraCitera

Vilket genombrott, killar som spanar på tjejers rumpor!

Detta ska testas.


   
SvaraCitera

Snälla, vad är en snygg rumpa? Liten? Stor? :D:D:D::D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D


   
SvaraCitera

mayis:

Snälla, vad är en snygg rumpa? Liten? Stor?

Lite mitt i mellan.


   
SvaraCitera

Guush:

Lite mitt i mellan

säger inte mycket men okej 🙂


   
SvaraCitera

mayis:

Snälla, vad är en snygg rumpa? Liten? Stor? :D:D:D::D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D

Inte slapp och inte för liten/stor, den kan vara antingen fast eller mjuk, älskar båda sorter [blush]


   
SvaraCitera

Den här tråden påminner mig om nån fjortistjej i skolan som gick runt med rosa byxor där det stog "juicy" på baken [party]


   
SvaraCitera

mayis:

vad är en snygg rumpa?

En rumpa är en snygg rumpa. Stor rumpa är en snygg rumpa, liten rumpa är en snygg rumpa. Det viktiga är att den finns. Det är klart att alla människor har en bakdel, men vissa har mer rumpa än andra och det är formen, inte storleken som räknas. Platta rumpor eller fläskiga överviktigsbakar räknas inte ens som rumpor. Har man en platt så tyvärr, men hellre platt än fläskig... [tard]


   
SvaraCitera

Nortexius:

där det stog "juicy" på baken

Kollade du om det stämde då? Man får ju inte komma undan med falsk marknadsföring... [rolleyes]


   
SvaraCitera
loita

herr_nilsson:

Kollade du om det stämde då? Man får ju inte komma undan med falsk marknadsföring...

[party]


   
SvaraCitera

loita:

[party]

Går man runt med sån text över rumpan så får man ju skylla sig LIIITE iaf om någon känner efter... [rolleyes]


   
SvaraCitera
loita

herr_nilsson:

Går man runt med sån text över rumpan så får man ju skylla sig LIIITE iaf om någon känner efter...

ja kanske de ^^'


   
SvaraCitera

loita:

ja kanske de ^^'

Jag säger inte att man får eller ska tafsa. Bara att tjejer faktiskt ibland, men bara ibland, utamanar ödet lite. Förresten finns det tjejer som tafsar också, fast vi tycker oftast det är okej. [crazy]


   
SvaraCitera