Aviseringar
Rensa alla

Rumptermometrar


Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Om man behöver veta tempen väldigt exakt av någon anledning så är det inte så jävla konstigt att man gör det inuti kroppen, och inte heller så konstigt att man gör det på ett ställe personen i fråga inte kan fucka upp det genom att lyfta på tungan osv.

Har aldrig ifrågasatt fördelarna med rumptermometrar eller sagt att dom är dåliga utan mer ställt mig fundersam till att människans anataomi är konstruerad på sättet att en av de mest obekväma ställena att ha något på också är det mest praktiska [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

men när man ligger på en brits och den som ska utföra upgiften har tidspress tenderar det att kännas lite som att någon fistar en.

Det är väl samma sak som att det kan göra ont att gå till gyn men inte att stoppa upp en snabel.

förbereder man sig noga och töjer försiktigt så går det nog bra men tänker mig att det ändå gör rätt ont då analen likt en vagina inte blir upphetsad och är gjord för penetrering


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

förbereder man sig noga och töjer försiktigt så går det nog bra men tänker mig att det ändå gör rätt ont då analen likt en vagina inte blir upphetsad och är gjord för penetrering

Tror inte så många skulle vilja bli pillade i stjärten osv om de inte gillade det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Tror inte så många skulle vilja bli pillade i stjärten osv om de inte gillade det

Nä men det går ju ej att komma ifrån att den inte förbereder sig själv genom att vidga sig och bli våt likt en vagina.
Men jag har verkligen ingenting emot analsex. Har det inte i min egen anal bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nä men det går ju ej att komma ifrån att den inte förbereder sig själv genom att vidga sig och bli våt likt en vagina.

vidga sig gör det väl automatiskt om man sättet tryck mot det och väntar i x antal sekundet, men förstår din poäng osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lättaste sättet att känna temperaturen inuti antar jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad jag förstått så är det sättet man får en mest korrekt mätning på?

Använder man dock fortfarande rumptermometer?[confused]Måste vara ganska så väldigt ovanligt i så fall[confused]

[love]


   
SvaraCitera

Folk var inte lika pryda på den tiden då man stoppade tempen i prutten.


   
SvaraCitera