Aviseringar
Rensa alla

Runescape - Longsword VS Schimitar (?)


Rock N Roll. Så de som läser denna tråd vet, så har min enter knapp just slitits ut till fullo - den fungerar inte längre. Nej, jag hällde inte saft i datorn, och nej jag försökte inte dammsuga tangenterna på full styrka med dammsugaren, och ja den sitter som den ska. den är utnött. Till saken : I runescape, vilket är det bästa vapnet? Om man jämför de två som nämndes i rubriken? Om man inte lirar som member? Ja jag har försökt googla och hittar inte det svar jag vill ha. och jag vill inte slösa pengar på något om det inte är värt det, då jag tycker att det är jobbigt att skrapa ihop pengar snabbt.. Tacksam för svar. vette_cat

Runescape2.bmp

runescapeny.bmp


   
Citera
Ämnesetiketter

Dessutom funderar jag på om det verkligen är så stor skillnad mellan one handed sword och longsword. Är skillnaden bara liten vill jag absolut inte ha ett, då jag är lite smått förälskad i sköldar. Men om skilnaden är stor kanske jag ska ta och fundera lite mer på saken...

runescapeportal.bmp

runescapepointlessstanding.bmp

Runescapescorpion.bmp


   
SvaraCitera

Var ett tag sen, men har för mig att longsword är bättre på stab (attack) och att scimitar är bättre på slash (strength). Alltså måste du träna upp strength också för att bli bra med scimitar, men har för mig att det bli bättre när du väl kan det.


   
SvaraCitera

jojOzZz:

har för mig att longsword är bättre på stab (attack) och att scimitar är bättre på slash (strength).

Tack ! Ett ordentligt och bra svar utan en massa onödigt extra tjafs [cheers][y][bigsmile]

jojOzZz:

Alltså måste du träna upp strength också för att bli bra med scimitar, men har för mig att det bli bättre när du väl kan det.

Har redan strength 47 och Attack 31, Så jag behöver kanske inte träna ihjäl mig. Har varierat mellan att, str och def då jag orkat, så att man har ungefär lika på alla. =] slipper man träna ihjäl sig vid eventuella vapen byten. återigen, tack för svaret. Rock On! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Såhär var det inte på min tid.


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Såhär var det inte på min tid.

Hur var det då rå ?[crazy] Det är ju förstås mycket som ändras på runescape. Speciellt nu när hela sidan ska försöka uppdateras. Knapparna ändrar plats, design, funktion, spelets quests stämmer inte helt överens med alla guider ute på internet längre, dock är det bara små detaljer som inte stämmer, och så vidare.. [smile]


   
SvaraCitera

att folk fortfarande spelar runescape


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

Hur var det då rå ?[crazy]

kommer knappt ihåg men det var väl en 7-8 år sedan också


   
SvaraCitera

ingetnamn123:

att folk fortfarande spelar runescape

Jo men det är faktiskt skitkul.[bigsmile] Och under utveckling...[y] Ska jag vara ärlig så är det de enda spelet man kan spela gratis, som jag tycker är värt att spela. Och faktiskt är det det enda spelet jag skulle vilja betala massa pengar för att få spela.. [cute]


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

kommer knappt ihåg men det var väl en 7-8 år sedan också

... Wow. Nu känns det ju inte alls som att man spelar ett spel från stenåldern [chocked] Varför slutade du ? (och säger du "Äh, jag mognade..." dör jag typ..)


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

Ska jag vara ärlig så är det de enda spelet man kan spela gratis, som jag tycker är värt att spela.

Du har uppenbarligen inte spelat "You have to burn the rope" eller någon av alla sköna hentai-spel som finns på nätet [cool]


   
SvaraCitera

McLuver:

Du har uppenbarligen inte spelat "You have to burn the rope" eller någon av alla sköna hentai-spel som finns på nätet [cool]

Åhh nej. [shake] Inte fler kinesiska, plågsamma spel... Jag gillar runescape för att det utspelar sig i en gammal tid, och för att spelmiljön känns rå, verklig och lik norden till vissa delar.[bigcheers] (Nu kan jag ju inte säga att lava landskap liknar norden så) [smile] Kinesiska spel får sällan den där råa, verkliga känslan... (jag vet inte hur jag ska beskriva känslan, men det där är så nära jag kan komma.. )


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

... Wow. Nu känns det ju inte alls som att man spelar ett spel från stenåldern Varför slutade du ? (och säger du "Äh, jag mognade..." dör jag typ..)

Tröttnade.


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Tröttnade.

Ahha.. "/ Var du member eller lirade du också gratis ? (sorry att jag ställer tusen frågor men jag är nyfiken och intresserad av ämnet.. [smile])


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

Ahha.. "/ Var du member eller lirade du också gratis ? (sorry att jag ställer tusen frågor men jag är nyfiken och intresserad av ämnet.. [smile])

Nä körde gratis.


   
SvaraCitera