Aviseringar
Rensa alla

Runescape 07


Turbo
Ämnesstartare

Några som spelar runescape 07? Vi har startat en PvP/PvM clan och tänkte ta oss an det nya deadman som kommer i slutet på mars. Ifall ni är intresserade kan ni ju joina "TeamLeifi" CCGlatt skålande


   
Citera

Nope, lirar bara RS3


   
SvaraCitera

RS = red skull och inget annat 


   
SvaraCitera
Kudhos

Lirade när jag var typ 12. På riktiga runescape. Har kvar min karaktär med full saradomin armor haha


   
SvaraCitera
Turbo
Ämnesstartare

Kudhos:
Lirade när jag var typ 12. På riktiga runescape. Har kvar min karaktär med full saradomin armor haha

Dom har ju tagit in servrar som är som det var i 2007 ifall du inte visste


   
SvaraCitera
Turbo
Ämnesstartare

superpojken:
RS = red skull och inget annat 

wut?Söt


   
SvaraCitera
Smilen

Så tråkig grafik. Hur fan kan man älska detta spelet. Helt misshandlat ut. 


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Smilen:
Så tråkig grafik. Hur fan kan man älska detta spelet. Helt misshandlat ut. 

Grafiken är inte allt. Gameplay är det viktigaste.


   
SvaraCitera
Smilen

Hyfs:

Grafiken är inte allt. Gameplay är det viktigaste.

Nej, grafiken spelar roll också. Det är helt otroligt fult spel även på sin tid. 


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Smilen:

Nej, grafiken spelar roll också. Det är helt otroligt fult spel även på sin tid. 

Det är ett gratis spel, vad kan man förvänta sig? Spelet gjordes ej för grafik. Det är gjort för gameplayet


   
SvaraCitera

Smilen:
Så tråkig grafik. Hur fan kan man älska detta spelet. Helt misshandlat ut. 

hcldu73.jpg

Ser väl ändå helt ok ut om man ska vara sån. Inte för att det är det viktigaste, direkt.


   
SvaraCitera

Spelade runescape för nästan tio år sedan i drygt en timme medan jag väntade på att wow-servrarna skulle komma upp igen. vad tiden går.


   
SvaraCitera
Kudhos

Turbo:

Dom har ju tagit in servrar som är som det var i 2007 ifall du inte visste

ja men jag vill inte göra en ny karaktär när jag har en med bästa armor man kan få gratis


   
SvaraCitera

Spelade lite för 12-13 år sedan. Gameplayet är ganska bra faktiskt. Runescape hade varit riktigt nice med WoW motorn eller liknande.


   
SvaraCitera