Aviseringar
Rensa alla

RuneScape


Ämnesstartare

Körde du någonsin spelet RuneScape?
Slutade du för ett bra tag sedan? [surprised]

Tja.
Jag kör fortfarande RuneScape, till de flestas häpnad, och jag undrar bara ifall någon möjligen kommer ihåg något super gammalt account som dom hade för länge sedan.
Det skulle nämligen hjälpa mig otroligt mycket ifall jag fick dom accounten.
Det kan vara så att du har en "rare" item som bara fanns då du körde fast som vissa har kvar. De är värda mycket RuneScape guld fast egentligen ingenting för den som inte kör spelet.
Har du något gammalt account som du skulle vilja ge bort?

PMa mig gärna. [bigsmile]

Om du har bra saker på accountet så kan jag bara ta det och så kan du få tillbaka accountet dagen efter om du så vill, det är inte accountet jag är ute efter då jag själv är en av de bättre spelarna i världen.

Om du inte har någonting bra att säga till mig, i pm eller i den här tråden, säg det inte alls.

Tack! [bigcheers]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

lol, fint jag skrev då...aja, notera att jag skrev massa fel i texten och att jag inte vill ha några kommentarer gällande det häller 😛


   
SvaraCitera

Skapade en Acc när jag var 14, sen lirade jag på det i ett halv år. Sen började jag igen efter ett år. Har inte spelat det nu på 1.5 år.


   
SvaraCitera

Bryter inte det här mot någon regel?


   
SvaraCitera

Zeth:

häller

*heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hezkirin:

*heller.

Ja, sa ju att jag skriver dåligt 😛


   
SvaraCitera

Tydligen. Själv envisas jag med att uttala spelets namn "Run-Escape", det gör mig lite gladare ibland.


   
SvaraCitera

"Glogga inte in, det loggar som fan!" [surprised]

Citat från John Smith under en Runescape-session i skolan. Mina kusiner påpekade att spelets namn kan uttalas "Run, escape" vilket öppnade mina ögon för en helt ny värld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har spelat sen 2001 med större och mindre avbrott och ett antal gubbar..


   
SvaraCitera

Spelade fan fett mycket för typ 5-6 år sedan [bigsmile] Var mest miner/smither [cool]


   
SvaraCitera

Jag började igen i veckan[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

Jag började igen i veckan[blush]

Gud boi 😀


   
SvaraCitera

Zeth:

Gud boi 😀

ge mig en massa addy saker beatch.


   
SvaraCitera

Hezkirin:

Tydligen. Själv envisas jag med att uttala spelets namn "Run-Escape", det gör mig lite gladare ibland.

hahahaha

Som "Images-Hack", ungefär.


   
SvaraCitera