Aviseringar
Rensa alla

RUNKA AV OMSKUREN


Ämnesstartare

Precis som rubriken låter: hur runkar man av och suger av en omskuren på bästa sätt? Har varit med en omskuren kille för 2 år sedan, men nu är det dags för en ny. Hur ska jag göra för att han ska njuta till fullo?


   
Citera

Isabelle.95: Har varit med en omskuren kille för 2 år sedan, men nu är det dags för en ny.

Hjärta


   
SvaraCitera

det står i koranen hur du ska göra.


   
SvaraCitera

Man lär sig av sina misstagTumme upp


   
SvaraCitera

Albanien_Mats:
det står i koranen hur du ska göra.

Så det står i Koranen hur man kan behaga judiska penisar? Fan vad vackert, nu blir jag rörd. Islam är en fin religion Hjärta


   
SvaraCitera

med ett snöre, mer säger jag inte 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha så sjuka <3 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Är lättast med rivjärn har jag hört!

Förlåt. Det är väl ganska likt en ickeomskuren? Länge sen jag handskades med en sådan iofs, men med en omskuren är det väl lite viktigare med vätska, typ saliv eller glidmedel, blir ju mycket snabbare torrt! Sen är det ju alltid individuellt. Min uppfattning är att omskurna är mindre känsliga och att en kan ta i lite mer typ. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:
Är lättast med rivjärn har jag hört!

Förlåt. Det är väl ganska likt en ickeomskuren? Länge sen jag handskades med en sådan iofs, men med en omskuren är det väl lite viktigare med vätska, typ saliv eller glidmedel, blir ju mycket snabbare torrt! Sen är det ju alltid individuellt. Min uppfattning är att omskurna är mindre känsliga och att en kan ta i lite mer typ. 

Okej tack 🙂 Tänkte mest egentligen när jag suger av för jag brukar dra förhuden upp och ner men nu finns det ju ingen hehe


   
SvaraCitera

Tycker du ska dissa honom och ta en som ej är omskuren som dessutom kan lära dig fler knep än att runka av en omskuren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:
Tycker du ska dissa honom och ta en som ej är omskuren som dessutom kan lära dig fler knep än att runka av en omskuren.

han är jävla nice, så nä skulle inte tro det va 😉 har lärt mig väldigt många knep här i livet


   
SvaraCitera

Isabelle.95: han är jävla nice, så nä skulle inte tro det va 😉 har lärt mig väldigt många knep här i livet

Aja, svara på mitt pm.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Isabelle.95:

Okej tack 🙂 Tänkte mest egentligen när jag suger av för jag brukar dra förhuden upp och ner men nu finns det ju ingen hehe

Ja, fast en kan ju dra i den som finns kvar.. eller vad heter den huden då? Den går ju ändå att röra på liksom, bara att den inte når över ollonet. Den når väl oftast över kanten lite ändå? Jag är ju inte kille iofs.. så borde inte ta på mig ansvaret att svara här (tittar menande på alla omskurna UMhanar Rullar ögonen) men annars är det väl bara att suga som vanligt? Grattis förresten, fräscht med omskuret Party det står på önskelistan över Bells nästa byte.


   
SvaraCitera

Prova på mig. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Ja, fast en kan ju dra i den som finns kvar.. eller vad heter den huden då? Den går ju ändå att röra på liksom, bara att den inte når över ollonet. Den når väl oftast över kanten lite ändå? Jag är ju inte kille iofs.. så borde inte ta på mig ansvaret att svara här (tittar menande på alla omskurna UMhanar Rullar ögonen) men annars är det väl bara att suga som vanligt? Grattis förresten, fräscht med omskuret Party det står på önskelistan över Bells nästa byte.

Jo det är ju faktiskt sant 🙂 Jo det är nice och kanske ganska bra ändå att slippa förhuden haha 😉 


   
SvaraCitera