Aviseringar
Rensa alla

Runka ballen ute..


Ämnesstartare

hej, jag älskar att runkan balle ute, ej offentligt så att andra ser.
Men ja.. har ni några tips på ställen som är bra att runka på. helst ute, har redan provat överallt i hemmet, hos främlingar, vänner, bion, busshållplatsen, skolan osv.. det är jätte bra!

thx[blush]


   
Citera

Du kan ju alltid smygrunka lite i någon buske nånstans och satsa på förbipasserande? [y]


   
SvaraCitera

Padman:

bion, busshållplatsen

Man måste vara rätt pervers för att man ska runka på såna ställen.


   
SvaraCitera

Padman:

vänner

Harvey:

Man måste vara rätt pervers för att man ska runka på såna ställen.

Men hos vänner är det normalt?[tard]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Men hos vänner är det normalt?

Nja, beror på ifall man kanske låser in sig själv på toa hemma hos vännen och drar en snabbrunk. Inget jag skulle göra, men det är inte lika sjukt iaf.


   
SvaraCitera

Harvey:

Nja, beror på ifall man kanske låser in sig själv på toa hemma hos vännen och drar en snabbrunk. Inget jag skulle göra, men det är inte lika sjukt iaf.

[tard]


   
SvaraCitera

Harpyja:

[tard]

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lär dig stealthrunk och ninjarunk.


   
SvaraCitera

- Cykeln. Gjorde detta en gång, och det var underbart! Åkte in i ett träd sedan, men det var det värt!

- Lekplatser, särskilt kul är det i rutschkanan och gungan.

- I kyrkan. Gjorde detta när jag konfirmerade mig; istället för att lyssna på den tråkiga prästen så plockade jag fram min leksak och hade roligt.

- Högst uppe på Eiffeltornet. Undrar om min sperma hamnade på någon där nere på gatan? Hissnande upplevelse!


   
SvaraCitera

Mr EXPLOSION:

- Cykeln. Gjorde detta en gång, och det var underbart! Åkte in i ett träd sedan, men det var det värt!

XD


   
SvaraCitera

fan vad äckliga alla killar är, ska fan bli könslös imorgon.


   
SvaraCitera

...

snusk! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mobbad. kommer aldrig att få mutta


   
SvaraCitera

Administratör: Är detta ett lämpligt ämne att diskutera på detta forum?

Tror det kan bidra till att skapa problem, vi har sjävla haft problem med en viss Anders i 6a som nyligen upptäckt tjusningen med att "synda" i bibliotekets läsehörna.

Leif Waldemark
Rektor,
Mullbergaskolan
http://mullbergaskolan.se/


   
SvaraCitera

Leif Waldemark:

vi har sjävla haft problem med en viss Anders i 6a som nyligen upptäckt tjusningen med att "synda" i bibliotekets läsehörna.

[bigsmile]


   
SvaraCitera