Aviseringar
Rensa alla

Runka med kallingarna på


Ämnesstartare

Någon mer som har testat med det, tycker det är skitskönt och smeka och runka kuken i mina briefs och sedna bara känna hur pungen lixom krymper ihop och det pirrar till och känna en våt stråle i dem, så j.... skönt


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Varför inte göra som alla andra? Måste man verkligen hitta på sådana säriga metoder? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl inget fel på det. Så lägger man dom i tvätten efteråt och blir stolt när mamma ser dom[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeppi:

pungen lixom krymper ihop

Va????[shake][shake][shake]

Jag missförstod, men fortfarande:

[shake][shake][shake]


   
SvaraCitera

Brukar göra så ibland (mer sällan), fast det är ju lättare för mig då min kuk är böjd neråt, bananformad rättare sagt [wink]. Fast brukar mer typ smeka/"pulla" förhuden ovanpå kallingarna, inte direkt så att man använder kallingarna som en kondom och runkar vanligt. [crazy] Är dålig på att förklara men whatever. [smile]

Lille_Marx:

Jeppi: pungen lixom krymper ihop
Va????[shake][shake][shake]

Jag missförstod, men fortfarande:

[shake][shake][shake]

Haha håller med, det låter weird[bigsmile]


   
SvaraCitera

Runka med jeansen på istället, då kan du göra det i smyg så ingen ser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Så lägger man dom i tvätten efteråt och blir stolt när mamma ser dom[zzz]

Oftast så tittar nog inte normala mammor i sina barns smutsiga underkläder.[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Oftast så tittar nog inte normala mammor i sina barns smutsiga underkläder

Men man känner ju. En gång hittade min pappa mitt exs kalsonger, som exet hade använt i avbrutet sex, under sängen (vet inte vad han gjorde där) och så kom han til mig efteråt och sa "Ja, jag minns att jag också råkade ut för olyckor i sömnen."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Men man känner ju.

Ja, om möjligtvis om de läggs dit direkt efter och din förälder just då ska tvätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

En gång hittade min pappa mitt exs kalsonger, som exet hade använt i avbrutet sex, under sängen

Hade han kalsonger på sig under avbrutet sex? [tard]

Jag fattar inte, men men...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Ja, om möjligtvis om de läggs dit direkt efter och din förälder just då ska tvätta.

NEj men när det stelnat tror jag. De hade ju legat där i någon månad (kanske var doften som avslöjade).

herr_nilsson:

Hade han kalsonger på sig under avbrutet sex?

Nej nej. Han använde kallingarna att komma i, istället för papper.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

använde kallingarna att komma i

Vad är det för fel med att dra ut den och komma på dig? [confused] Verkar mycket mysigare, men men, det är väl bara jag kanske...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Vad är det för fel med att dra ut den och komma på dig? Verkar mycket mysigare, men men, det är väl bara jag kanske...

Jobbigt att torka ju. Sen brukade hna ju fortsätta för att jag skulle få komma också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Sen brukade hna ju fortsätta för att jag skulle få komma också.

Tss, varför inte låta dig komma först? [rolleyes]

Kan väl torka med kallingarna lika gärna? Äh, de e skit samma, verkade bara skumt att ha sex, spruta i kallingarna och sen fortsätta med en sperma-kladdig kuk dessutom, inte super-säkert kanske [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha sluta ><


   
SvaraCitera