Aviseringar
Rensa alla

Runka offentligt


SORRY DÅ???????????? Hade tråkigt en dag bah.


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

vafan

ska det vara olagligt att ha tråkigt när man väntar på bussen nu också

jävla skitriktning det här landet går mot

jävla kulturmarxister


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

vafanska det vara olagligt att ha tråkigt när man väntar på bussen nu ocksåjävla skitriktning det här landet går motjävla kulturmarxister

Gissar att det är du som brukar sitta och bajsa på vägen mellan Frövi och Ervalla...


   
SvaraCitera

Rosaelifant:

Är inte detta olagligt,

Det är sexuellt ofredande, ja. Hur kunde du inte bara ge honom en fet spark lr dylikt? Om du var rädd att få kukslem på skorna så förstår jag.. [cute]


   
SvaraCitera

ASTERiX1022:

Gissar att det är du som brukar sitta och bajsa på vägen mellan Frövi och Ervalla...

så tråkigt har jag nog aldrig haft


   
SvaraCitera

Jag Är Inte Exhibhitionist Så Jag Tänder Ej På Sådant


   
SvaraCitera

Förargelseväckande beteende kan han nog åka dit för (BrB 16 kap 16§ åtminstone.. Troligen sexuellt ofredande

ang sprayen, det är inte en pepparspray. Pepparspray är ett vapen. Den där sprayen är till för att irritera och motverka fortsatt övergrepp.

Skulle dock vara skeptisk till hela sidan
Kallar det intyg de har från RPS "laglig-intyg" känns som konstig svenska
Sen har de inte koll på förkortningar.. FOI är Totalförsvarets Forskningsinstitut


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Som sagt, innehåller ett irriterande ämne, det lär inte vara lika starkt som det polisen har i sin spray


   
SvaraCitera

Haha, låter ju helt sjukt att ens vilja befläcka sig själv på allmän plats. Men som med allt, så finns det folk som går igång på det.


   
SvaraCitera