Aviseringar
Rensa alla

Runka utomhus = SKÖÖNT


Ämnesstartare

Tja!

Idag när jag åkte lite bakhjul me moppen så fick ja lust att dra en runk som fan.. Och jag har länge funderat på att dra en runk i skogen.. Så ja ställde moppen gick in i skogen satt mig på en sten drog ner brallorna o börja runka.. Fyfan va skönt de va att kunna stöna ut ordentligt inte sitta o smygrunka hemma.. Bara spruta rakt ut..
Var de nån som såg mig? 😀

Hur skulle du reagera om du va en tjej som såg nån som stod me nerdragna brallor o runkandes i skogen? 😛

Ni tjejer borde göra detta oxå fatta vilken dröm för mig ba köra runt me crossen i skogen sen ser man en brud sitta på en sten o onanera :D:D:D[ops][badgrin][surprised][y]


   
Citera
Ämnesetiketter

Mm, brukar göra det ibland.


   
SvaraCitera

robin15:

Var de nån som såg mig? 😀

aa [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade sex i skogen idag 😉 det var kanon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha läste igenom de ja skrivit fyfan va ja låter äcklig.. men haha de e ju skönt ja har gått o blivit peddo typ hahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robin15:

haha läste igenom de ja skrivit fyfan va ja låter äcklig.. men haha de e ju skönt ja har gått o blivit peddo typ hahahaha

Och varför skulle du blivit peddo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte men nu ska ja runka lite mer till http://www.superporr.se :DD:D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robin15:

Vet inte men nu ska ja runka lite mer till http://www.superporr.se :DD:D:

[no-no] skäms


   
SvaraCitera

dirty.
jag skulle aldrig kunna slappna av :S


   
SvaraCitera

robin15:

Hur skulle du reagera om du va en tjej som såg nån som stod me nerdragna brallor o runkandes i skogen? 😛

Om du såg spinkig och klen ut skulle jag ha garvat och gått vidare.

Om du var grov och snygg skulle jag ha kollat på (A)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fett najs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robin15:

Hur skulle du reagera om du va en tjej som såg nån som stod me nerdragna brallor o runkandes i skogen? 😛

Om han vart fräsch och snigg så varför inte hjälpa till?om jag skulle få nåt i utbyte[zzz]

I love Lucy:

dirty.
jag skulle aldrig kunna slappna av :S


   
SvaraCitera

robin15:

Idag när jag åkte lite bakhjul me moppen

[bigsmile]


   
SvaraCitera

brukar ibland ligga och pulla på en okänd strand[crazy]


   
SvaraCitera

Gjorde det när jag var mindre med ett par kompisar(var runt 13-14 år då) i skogen. Var riktigt skönt, lite svårt att slappna av bara när alla fnissade och sen skakade som fan när de kom. HAHAHA.

obs. Vi runkade inte av varandra utan vi låg en bit ifrån varandra[bigsmile].


   
SvaraCitera