Aviseringar
Rensa alla

Runka utomhus = SKÖÖNT


Inte så vanligt med folk som tänder på mopeder[shake]


   
SvaraCitera

kebu12:

Inte så vanligt med folk som tänder på mopeder

Så jag är inte normal? [cry]

Razz:

obs. Vi runkade inte av varandra utan vi låg en bit ifrån varandra.

Det där fick mig att skratta. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robin15:

Idag när jag åkte lite bakhjul me moppen

Förstår inte hur det kan vara relevant [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha de här börjar verka fullt normalt ju.. [bigcheers]

julia1:

Så jag är inte normal? [cry]

Jo fan brudar som gillar moppar är fullt normala. Du vet vad som gäller.. Gillar du stunt & sånt på moppe också ? [badgrin]

Rivethead:

Förstår inte hur det kan vara relevant

Vadå hur man kan åka på bakhjulet? Öhh tja de e KUL! Fattar inte hur de kan vara relevant med datorer? Vissa har egna intressen och följer inte grupptrycket.. [zzz]

Plus att man tränar upp kroppen man rör sig hela tiden och blir mjukare o starkare.. Jävligt bra träning och ack så kul.
Går man långt kan man få sponsorer och sånt..


   
SvaraCitera

Mm, ja har stimulerat armhålorna på bussen.


   
SvaraCitera

robin15:

Jo fan brudar som gillar moppar är fullt normala. Du vet vad som gäller.. Gillar du stunt & sånt på moppe också ?

Stunt? xP
Jag gillar bara när det går fort fort.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

julia1:

Stunt? xP
Jag gillar bara när det går fort fort.. [blush]

Asså flera variatoner av trix på bakhjulet. Typ allt släppa en hand elr båda till att stå på sadeln o hoppa ner till HC (Highchair man sitter på sadeln med fötterna hängades över styret o åker på bakan)

ÖÖHHHH [confused] VA MOBBAATT[n][tard][confused][chocked]!!


   
SvaraCitera

robin15:

Asså flera variatoner av trix på bakhjulet. Typ allt släppa en hand elr båda till att stå på sadeln o hoppa ner till HC (Highchair man sitter på sadeln med fötterna hängades över styret o åker på bakan)

HAHA, va dum jag är. xP Jag tänkte helt fel där. Klart jag vet vad stunt är. ^^

ÄÄÄREE JUH EEEJ! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robin15:

Vadå hur man kan åka på bakhjulet?

Nej... [tired]


   
SvaraCitera

Rivethead:

Förstår inte hur det kan vara relevant

hahah, han vill ju säga att han är en cool grabb 😀[cheers].
att förutom att runka i skogen så gör han tuffa grejer på sin fritid 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

att förutom att runka i skogen så gör han tuffa grejer på sin fritid 😛

Jag tror han är värre än så! Vad han ville säga var att vibrationerna från mopeden och känslan av att ha något mellan benen gjorde honom vansinnigt kåt att han bara blev tvungen att stanna i skogen och snabbt som ögat uppnå orgasm.

Eeeeeller något åt det hållet...


   
SvaraCitera

Rivethead:

Jag tror han är värre än så! Vad han ville säga var att vibrationerna från mopeden och känslan av att ha något mellan benen gjorde honom vansinnigt kåt att han bara blev tvungen att stanna i skogen och snabbt som ögat uppnå orgasm.

hahah jo så kan det nog också vara :).
undra om vi någonsin kommer att få ett ärligt svar på denna gåta. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart de e för de e coolt, varför slåss man i hockey? För att de är kul? Nej.. För att vara ball..

Varför stuntar man? För att de är kul? Ja!!, för att de är ballt? JA!!!
Varför dricker man öl? För att de är kul? NEJ! För att vara ball? JAAA!!
Varför knullar man? För att de är kul? Nej! För att ha nå ballt o berätta för polarna? JA (E ju iofs för att de e skönt oxå men måste ta massa exempel så de låter som ja vet va ja snackar om)

[bigcheers][bigcheers][bigcheers]

Jaha de var en sida till..

Svaret är att ja inte får knulla så ja måste sitta o runka.. Och e så jävla beronde nu så kan inte hålla mig hela vägen hem så ja drar in i skogen ist..

De är inte sant men ni vill ju att de ska vara så så vassegod där har ni svaret.. Ni som vet hur de är att knulla nio som haft 15 tjejer.. [party]
TÖÖÖNTJEEEFLLAAAR


   
SvaraCitera

Va fan, öppna ett fönster och spreja luftrenare med barrlukt så slipper man åka ut dit peppar'n växer bara för att tillfredställa sig själv. [y]


   
SvaraCitera

robin15:

Hur skulle du reagera om du va en tjej som såg nån som stod me nerdragna brallor o runkandes i skogen? 😛

Eftersom att typ alla tjejer nu för tiden har med sig antigen mobil eller kamera kommer dom ta kort på dig och visa sina kompisar. och du kommer få skämmas resten av ditt liv [crazy]


   
SvaraCitera