Aviseringar
Rensa alla

Runkar 20 gånger per dag!!!!


Ämnesstartare

Hej, jag runkar ungefär 20-25 gånger om dagen, helst i skolan där ingen ser men också hemma till porr.

Är jag onormal? [shake]


   
Citera
Ämnesstartare

Varför runka, gå hem och KNULLA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skavsår?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

AdamAdunsk:

Är jag onormal?

Du är normal. men om det går ut över skolarbete eller något annat så är det ett problem och då ska du söka hjälp. Men så länge ingen skadas av det så kan du fortsätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skavsår och vätskebrist, härlig kombination.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marfus:

Du är normal. men om det går ut över skolarbete eller något annat så är det ett problem och då ska du söka hjälp. Men så länge ingen skadas av det så kan du fortsätta.

Puh, vad bra. Men jag kan inte gå på genomgångar som hålls av kvinnliga lärare, då spricker jag :/
Sen har jag tre IG-Varningar så man kan säga att det går ut över mitt skolarbete :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Cheesypoofs:

Skavsår och vätskebrist, härlig kombination.

Jag brukar ha med mig glidmedel så skavsår har jag aldrig fått!


   
SvaraCitera

AdamAdunsk:

Sen har jag tre IG-Varningar så man kan säga att det går ut över mitt skolarbete :/

Går runkandet över skolarbetet är det inte bra. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marfus:

Går runkandet över skolarbetet är det inte bra. [no-no]

Jag vet, jag kan inte sluta :/ Det har blivit som en ond cirkel, det går verkligen inte att sluta [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försök att trappa ner sakta? om du runkar 20 gånger nu, gör det 18 gånger i några dagar tills att du blivit van så. Sen minskar du ännu mer [y]


   
SvaraCitera

AdamAdunsk:

Är jag onormal? [shake]

Ja, men ta det lugnt, det är också alla andra som hänger på UM. Välkommen till familjen! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå brukar du sitta och runka i klassrummet?![surprised] eller menar du att du går in på toan?


   
SvaraCitera

Såna känslor är normala när man är P14 [zzz] Daaah.


   
SvaraCitera

Jao, låter la ganska normalt...

Flickan:

Varför runka, gå hem och KNULLA!

Alla har inte nånn å knulla med. 🙁


   
SvaraCitera