Aviseringar
Rensa alla

Runkmaraton [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


Ämnesstartare

Men sluta, barnporr. Ja, barnporr är det.


   
SvaraCitera

Tror inte på dig. Blir inte road av dig.


   
SvaraCitera

Att onanera med kompisar är väll inte konstigt...
Skulle själv villa pröva det någon gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch va jobbigt det skulle va, tänk att få se alla andra sitta och leka med sina snoppar, det skulle göra mej så kåt så jag skulle spruta direkt[blush] tråkigt att man inte får vara med mer efter det[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror kebu har stort anus [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Och vad säger att du inte är F25 som trollar?

Troll ja, F25 nope[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en ängel:

Troll ja, F25 nope[smile]

För mig är du alltid F25


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Jag tror kebu har stort anus [sad]

Det där inlägget hamna i fel tråd [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och de e jag som e David o vann [cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ä ni coola kan ni ju inte göra sånt lixx!

Klart vi kan de e ju de som e de coola. Bara töntar som inte vågar runka med sina polare [cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool]

(Jag svarar istället för Sebbe eftersom han e avstängd av nån konstig anledning)


   
SvaraCitera

Prince:

Klart vi kan de e ju de som e de coola. Bara töntar som inte vågar runka med sina polare [cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool]

Det kanske inte är coolt men det är en rolig sak man kan göra.
Jag tror att de flesta inte vågar erkänna att de också vill pröva.

Jag vill också påpeka att jag tycker att man inte är bög bara för man gillar att runka med kompisar.


   
SvaraCitera

UltraPro:

Det kanske inte är coolt men det är en rolig sak man kan göra.
Jag tror att de flesta inte vågar erkänna att de också vill pröva.

Jag vill också påpeka att jag tycker att man inte är bög bara för man gillar att runka med kompisar.

Word, på typ allt det där. Stämmer nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill inte runka med mina kompisar. men jag kanske är lite speciell?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, ofta man runkar i grupp... Dessutom är det fusk om man är tolv och tävlar mot tolvåringar. Det är väl typ då man börjat producera sperma, och den som kommit kortast i utveckligen vinner ju lätt... haha så grattis david eller vad du hette 😉

Jag gissar att de ångrar sig när de bli större. Jag skulle då inte vilja runka med kompisar, rätt äckligt. Men jag ser inget fel med det.

haha, tänk om typ era pappor samlades i grupp och runkade ihop istället... Det skulle vara 25 gånger snuskigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gjort liknade lek dock ska man komma i den töntigaste killen i gängets mun och han får inte svälja och den som kommer sist får hångla med killen. lekt denna lek med typ 15 pers en gång.

Dold text: Var dock töntigast i den gänget 🙁


   
SvaraCitera