Aviseringar
Rensa alla

Rutiner, scheman osv


Fingerprints:

Ja?

Fingerprints: någon känner igen sig i alla fall lite i detta.

Fingerprints: Planerar allt i huvudet och sen blir jag irriterad när folk kommer och stör mina planeringar/rutiner/ordningar, även fast jag inte sagt något om dem, så de kan omöjligen veta om att en struktur finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Ja?

ahaa, du menar att du känner igen dig det. Trodde du bara påpekade att "Du vet väl att ingen vet att  du planerar något när du inte säger det???"Söt


   
SvaraCitera

Fingerprints:

ahaa, du menar att du känner igen dig det. Trodde du bara påpekade att "Du vet väl att ingen vet att  du planerar något när du inte säger det???"Söt

Haha nej jag känner igen mig i det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Planerar allt i huvudet och sen blir jag irriterad när folk kommer och stör mina planeringar/rutiner/ordningar, även fast jag inte sagt något om dem, så de kan omöjligen veta om att en struktur finns. Jag är väldigt medveten om att jag gör såhär och när jag märker att jag gör upp en plan/speciell ordning i huvudet säger jag inget om den inte tillför något utan bara är min egna konstiga struktur. Blir jag irriterad när min ordning bryts så trycker jag bort irritationen snabbt för att jag vet att det bara är jag som har knäppa saker för mi. Så det går aldrig ut över någon annan än mig själv, det hade varit jobbigt.

haha, säg att någon känner igen sig i alla fall lite i detta.

Skeptisk


   
SvaraCitera
Quirdo

känns som något man gör om man har asberger etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast det är ju det att det inte fungerar att trycka på 'Citera', dras då automatiskt upp till rutan där sidan står osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Behöver ju förresten inte röra sig runt just Aspergers :):)


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

har mitt liv schemalagt i en sån där analog almanacka. Fast det är för att jag glömmer annars. ett nödvändigt ont. inget konstit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uxjx,


   
SvaraCitera