Aviseringar
Rensa alla

Ruuumpa


Ämnesstartare

Jag är 17 år och jag gymmar 3 gånger i veckan (2 timmar). Jag konditionstränar i samband med styrketräning där ja tränar bl.a rumpan, magen, armarna. Saken är den att jag vill få större rumpa, rundare och putigare. Blir den mindre om man konditionstränar? Det bränner ju fett. Jag vill verkligen ibte få mindre rumpa. Några tips?

tacksam för svar[smile]


   
Citera

Ja den blir mindre om du bränner fett, vilket man gör när man konditionstränar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mwoah:

rundare och putigare

Spontant säger jag att roompan behöver fett då. Konditionsträning bränner fett. You do the math.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så om jag vill ha stor rumpa så ska ja bara sluta konditionsträna? bara styrketräna?


   
SvaraCitera
zIGGE

Just rumpan/höft på tjejjer är en plats där fett ofta samlar sig och är svårare att göra sig av med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Just rumpan/höft på tjejjer är en plats där fett ofta samlar sig och är svårare att göra sig av med.

på mig samlas allt tyvärr på magen. dom som får fett på höfterna och rumpan borde vara glada. det är sexigt


   
SvaraCitera

mwoah:

på mig samlas allt tyvärr på magen. dom som får fett på höfterna och rumpan borde vara glada. det är sexigt

Då hjälper det förmodligen inte om du slutar konditionsträna.
Fett sätter sig olika på olika personer.
Gör många rumpövningar för att bygga upp sätesmuskeln.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är konditionsträning isamband med styrketräning bra? alltså blir rumpan större då?
ursäkta hahah men ja kan verkligen inget om träning whats so ever


   
SvaraCitera