Aviseringar
Rensa alla

Ryck i armarna? [confused]


Ämnesstartare

Jag får ryck i armarna ibland och stor lust att sticka in nålar då. [tard] Känns som att armarna ber om det, vad kan problemet vara? [tard]


   
Citera
Ämnesetiketter

Dom kanske somnar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Dom kanske somnar?

Har också tänkt på det, men det vore konstigt. [tard]


   
SvaraCitera

blodbad:

Jag får ryck i armarna ibland

Ticks kanske, ge mer beskrivning på vad som händer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CompleteUnkn0wn:

ge mer beskrivning på vad som händer

Rastlöshet, ryck och att jag känner att jag måste göra något åt det. Åtminstone nypa eller något, går inte över och kommer tillbaka hela tiden. [sad]


   
SvaraCitera

blodbad:

Rastlöshet, ryck och att jag känner att jag måste göra något åt det. Åtminstone nypa eller något, går inte över och kommer tillbaka hela tiden.

Kan vara små Ticks jag har det själv ibland men för mig är det att något finger vill röra på sig lite men det har dom flesta iaf något litet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CompleteUnkn0wn:

Kan vara små Ticks jag har det själv ibland men för mig är det att något finger vill röra på sig lite men det har dom flesta iaf något litet

Låter iaf som en möjlig förklaring, tack. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har också haft av någon anledning, var tvungen att låta armen flyga iväg i något ryck eftersom det "kittlades" för mycket annars... vet inte vad det beror på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nålar kan vara rätt hett [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå typ som Dr Strangelove? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blodbad:

Jag får ryck i armarna ibland och stor lust att sticka in nålar då. [tard] Känns som att armarna ber om det, vad kan problemet vara?

blodbad:

Rastlöshet, ryck och att jag känner att jag måste göra något åt det. Åtminstone nypa eller något, går inte över och kommer tillbaka hela tiden.

Har du samma sak i benen. Då kan det vara RLS, eller restless legs syndrome. Jag får precis samma känsla, men byt bara ut nålarna till järnvägsspikar. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nervryckningar kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

Har också haft av någon anledning, var tvungen att låta armen flyga iväg i något ryck eftersom det "kittlades" för mycket annars... vet inte vad det beror på

[tard]

variabel:

nålar kan vara rätt hett [cute]

Inte att utsättas för tio nålar dagligen. [no-no]

fistforfight:

Vadå typ som Dr Strangelove? [shake]

[confused]

kindergarten:

Har du samma sak i benen. Då kan det vara RLS, eller restless legs syndrome. Jag får precis samma känsla, men byt bara ut nålarna till järnvägsspikar. [rolleyes]

Nej, det har jag inte. Låter skitjobbigt. [tard]

hhaannnaaa:

Nervryckningar kanske

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blodbad:

[confused]

Obildade ungdom! [zzz][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Obildade ungdom! [zzz][shake]

Har sett filmen flera gånger, minns dock inget längre för att jag har sett otroligt många filmer. [mad]


   
SvaraCitera