Aviseringar
Rensa alla

Ryggont


penja
Ämnesstartare

Nu har jag fått feber. Förhoppningsvis kanske ryggen hänger ihop med detta. Att det ryggonda släpper den när jag blir frisk igen. Tror att det kan vara så. 
Har inte tid att vara sjuk... 
Har förövrigt haft feber vid typ tre olika tillfällen sedan nyår, och kräksjuka vid ett tillfälle. Har under denna period varit i stort sätt konstant förkyld. Känner mig som ett vrak. Varför är det såhär?? 


   
SvaraCitera

penja: Har aldrig fattat vad naprapater sysslar med, men nu har jag läst på (eller tja, Wikipedia) om både naprapater och kiropraktorer. Får kolla upp var det finns en i närheten.

Största delen av deras jobb är att hitta och identifiera var du är spänd/behöver mjukas upp och hjälpa till med det. Tycker du bör ge det en chans i alla fall 🙂


   
SvaraCitera

Jag har själv haft problem med ryggen o naprapater fungerar. Ett tips är att göra ryggvärk övningar hemma. Ni kan besöka den här hemsidan,  dom har både bra information om ryggbesvär o naprapater ontiländryggen.se


   
SvaraCitera

Tigerbalsam värmer väl upp ner den kommer på huden? Men annars funkar väl Hot n' cold fast det kanske gör det kallt? Har faktist ingen koll. Men ta en sådan vetevärmare/vattenvärmare eller vad man säger . 


   
SvaraCitera

Frågan är väl snarare hur mycket du rör dig? Människokroppen är inte skapt för att sitta still på en stol kanske 10 - 12 timmar om dagen även om det är många som måste göra det p gr av skola, arbete eller liknande. 


   
SvaraCitera