Aviseringar
Rensa alla

ryggproblem!


Ämnesstartare

Tänkte att det kunde vara intressant att höra hur många här som lider av något slags problem med ryggen, behöver inte vara något allvarligt eller så^^ ni kan också berätta om ni haft problem men blivit av med dem på nåt sätt.

själv har jag börjat få ont precis över rumpan typ på höger sida, känns bara när jag lutar mig framåt men ganska irriterande. Kan träna och så så det hindrar mig inte så mycket, men vem vet vad som kan hända på sikt om jag inte kollar upp det?


   
Citera
Ämnesstartare

coffz:

hur många här som lider av något slags problem med ryggen

lider knappast av det men har en rejäl skolios, om du är dum i huvet och inte vet vad det är så googla det för orkar inte förklara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tja, det kliar på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hade problem med ryggen
när jag hade fotbollsmatch var det en som sparka mig i ryggen
jag fick ont som fan!! [cry]


   
SvaraCitera

ländryggen, och axlar. problemlösning? ska köpa en bättre säng


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

lider knappast av det men har en rejäl skolios, om du är dum i huvet och inte vet vad det är så googla det för orkar inte förklara

haha så dum är jag inte xD!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Tja, det kliar på mig.

I'm very sorry to hear that[rolleyes]


   
SvaraCitera

Har haft ryggskott ett par gånger, men inget allvarligare än så. Okej, jag ramlar och slår i den ibland också, men det beror ju bara på att jag är en klantskalle. <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viktigt att stretcha stjärten[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt högra ben är ½-1cm kortare än det andra, vilket gör att jag belastar ryggen snett + att jag är överrörlig så jag lättare kommer ut i ytterläge då jag sitter = Ont i ryggen!

Har en massa övningar jag borde göra... [ops]


   
SvaraCitera

tycker det är ett problem att jag har fobi
från att folk ska röra mig och att jag älskar
o bli kliad på ryggraden. <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reumatiker och ryggen har tagit stryk av det. Att sitta still är inte bra för mig men inte heller att röra mig. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

efter år av ryggont har jag vant mig. nästan...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lejonmamman:

Mitt högra ben är ½-1cm kortare än det andra, vilket gör att jag belastar ryggen snett

lejonmamman:

= Ont i ryggen!


   
SvaraCitera

Jag har ryggproblem, men de hör bara av sig ibland. Till exempel om jag åker tåg, då måste jag sitta spikrakt för att inte få skitont eftersom stolarna där är cepe. Bara de gamla blå 80-talstågen som har sköna sitsar.

Så om jag sitter på en bänk eller liknande utan ryggstöd en längre tid, då måste jag nästan lägga mig ner med benen i 90 graders vinkel för att kunna röra mig igen. [cute]

Fast oftast märker jag inte av det så supermycket.


   
SvaraCitera