Aviseringar
Rensa alla

Rymma


Ämnesstartare

Hej, jag har funderat på att rymma. Jag är 11 år och har nyss fått ett bank kort. Hur ska jag göra. Har funderat på att åka tåg. Måste jag klä ut mig så ingen känner igen mig och vilka konsekvenser kommer jag att få ta.

H


   
Citera
Ämnesstartare

ungarna idag har så jävla höga ambitioner här i livet. när jag var i den ålders slängde jag mig på cykeln ba


   
SvaraCitera
Lounge

Järnis:
ungarna idag har så jävla höga ambitioner här i livet. när jag var i den ålders slängde jag mig på cykeln ba

+1

jag sprang och sprang tills jag kom på att jag inte orkade springa mer.. softare att chilla hemma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

+1

jag sprang och sprang tills jag kom på att jag inte orkade springa mer.. softare att chilla hemma

jag brukade ställa mig utanför dörren tills jag frös så mycket att jag inte pallade längre, då gick jag in och ljög att jag varit på ett livsfarligt äventyr för att de varit så elaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järnis:

jag brukade ställa mig utanför dörren tills jag frös så mycket att jag inte pallade längre, då gick jag in och ljög att jag varit på ett livsfarligt äventyr för att de varit så elaka.

Hahaha, trodde de på dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dando:

Hahaha, trodde de på dig

såklart inte, jag ljög hela tiden och det tog fan lång tid innan jag blev bra på det.


   
SvaraCitera
Lounge

Järnis: jag brukade ställa mig utanför dörren tills jag frös så mycket att jag inte pallade längre, då gick jag in och ljög att jag varit på ett livsfarligt äventyr för att de varit så elaka.

Skadeglädje

minns det där med att hålla ut så man var borta ett tag.. man skulle minsann viiiisa dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför?


   
SvaraCitera

 Ska nog dra till Stockholm på torsdag. Men då jag inte har planer på att "rymma" och vara borta länge så har jag nog inget behov av att klä ut mig. Jag kommer vara så säker som jag kan. Orkar inte med att någon förstör mina två dagar i hufvudstaden. Kommer kliva upp tidigt, ta två bussar och sedan tåg. Innan tåget så tar jag ut alla mina pengar i kontanter så att de inte kan spåra vad jag köper. Om jag t.ex. behöver mat så ser det inte på kortet att jag köpt det. Vet inte ens om de kan se vart jag tagit ut pengarna. Spelar ändå ingen roll.Kommer ta med mig kniv ifall att. Mobil också. Men ha den avstängd så länge det inte är viktigt. Om de bryr sig tillräckligt så går antagligen mobilen att spåra.


   
SvaraCitera

Dando:
Hej, jag har funderat på att rymma. Jag är 11 år och har nyss fått ett bank kort. Hur ska jag göra. Har funderat på att åka tåg. Måste jag klä ut mig så ingen känner igen mig och vilka konsekvenser kommer jag att få ta.H

Hahahahah, vafan skulle du göra de för? När du skriver att klä ut dig ser jag ett litet barn i plommon-hatt och stor brun rock. 


   
SvaraCitera

Inget Namn:
 Ska nog dra till Stockholm på torsdag. Men då jag inte har planer på att "rymma" och vara borta länge så har jag nog inget behov av att klä ut mig. Jag kommer vara så säker som jag kan. Orkar inte med att någon förstör mina två dagar i hufvudstaden. Kommer kliva upp tidigt, ta två bussar och sedan tåg. Innan tåget så tar jag ut alla mina pengar i kontanter så att de inte kan spåra vad jag köper. Om jag t.ex. behöver mat så ser det inte på kortet att jag köpt det. Vet inte ens om de kan se vart jag tagit ut pengarna. Spelar ändå ingen roll.Kommer ta med mig kniv ifall att. Mobil också. Men ha den avstängd så länge det inte är viktigt. Om de bryr sig tillräckligt så går antagligen mobilen att spåra.

smart med kniv, ingen kommer märka att du har den


   
SvaraCitera

När jag var elva lekte jag fan fortfarande i sandlådan. Och.jag är bara tre-fyra år äldre än dig. Vad ska du rymma för? Det är väll bara dumt??


   
SvaraCitera

kawaii !!!!!


   
SvaraCitera

kuddenärmjuk:

smart med kniv, ingen kommer märka att du har den

Är du ironisk? Varför skulle någon märka? Man sitter ju knappast med en machete i handen oc viftar med den. Man gömmer antagligen en dolk i sin jacka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har aldrig rymt. Varför vill du rymma dando?


   
SvaraCitera