Aviseringar
Rensa alla

Rymma hemifrån


Ämnesstartare

Har ni någonsin rymmt hemifrån?

- Isåfall varför?
- Hur länge var ni borta?
- Vart sov ni?
- Hur reagerade familj/vänner när ni kom tillbaka?
- Varför kom ni tillbaka?

Jag håller på att skriva om när jag rymde i min blogg. Det kommer fyllas på lite undan för undan. kolla gärna och kommentera [smile]


   
Citera

Kom aldrig tillbaka.


   
SvaraCitera

Hahah väx upp för fan.


   
SvaraCitera

Nej, det är otroligt omoget. Antingen lyckas man inte av en eller annan anledning, blir påkommen/ångrar sig och får åka hem igen med svansen mellan benen, eller så gör man sin familj oroliga for the lulz, orsakar nåt slags pådrag helt i onödan. Du vet att småflickor blir mördade titt som tätt nu för tiden va? Man kan i alla fall ha vett nog att lämna en lapp och säga att allt är bra och när man kommer hem. Tackla päronens ilska kommer man ju få göra förr eller senare ändå, man behöver ju inte få dem att gråta bara för att man har tråkigt hemma och går upp lite i vikt.

Jag flyttade hemifrån när jag var trött på att bo där, efter att ha väntat och planerat det i flera år. Rymde hemifrån från en jobbig rumskamrat, men det är inte alls samma sak eftersom han inte brydde sig om mig det minsta och jag faktiskt har all rätt att göra precis vad fan jag vill. Men jag skulle aldrig, aldrig göra det mot mina föräldrar. Speciellt inte om jag varit yngre och de inte litat på mig och räknat med att jag kan ta hand om mig själv.


   
SvaraCitera

standby:

Nej, det är otroligt omoget. Antingen lyckas man inte av en eller annan anledning, blir,,,,,,,

hur gammal är du?


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

hur gammal är du?

14


   
SvaraCitera

dettaärmittnamn:

Jag håller på att skriva om när jag rymde i min blogg. Det kommer fyllas på lite undan för undan. kolla gärna och kommentera [smile]

dettaärmittnamn:

- Isåfall varför?
- Hur länge var ni borta?
- Vart sov ni?
- Hur reagerade familj/vänner när ni kom tillbaka?
- Varför kom ni tillbaka?

börja du.


   
SvaraCitera

Ja när jag var typ 6 så rymde jag till berget brevid mitt hus kom hem samma kväll min mamma blev sur på mig och sen rymmde jag aldrig mer.

Rymmde för att min storebror fick åka någonstans och jag vill vara värsta rebellen [no-no]


   
SvaraCitera

standby:

14

och du väntade flera år innan du rymde från din rumskamrat, när flyttade du hemmifrån? när du va 10?[smile]


   
SvaraCitera

- Isåfall varför? sög kuk att chilla i sitt crib hela tiden så jag stack ut lite
- Hur länge var ni borta? ett par timmar, typ en dag kanske
- Vart sov ni? hemma
- Hur reagerade familj/vänner när ni kom tillbaka? hej, vad har hänt med dig, nu får du allt plugga
- Varför kom ni tillbaka? trött


   
SvaraCitera

dettaärmittnamn:

- Isåfall varför?
- Hur länge var ni borta?
- Vart sov ni?
- Hur reagerade familj/vänner när ni kom tillbaka?
- Varför kom ni tillbaka?

Min lillebror hade snott Hypno från mig. Han skulle byta den mot Magneton. Fastän han visste att jag älskade Hypno.

Jag var borta i flera timmar. Gömde mig i äppelodlingen.

Jag gick hem innan det blev natt. Men jag hade ätit massor äpplen.

Det blev glada. Men lita arga för att jag hade ätit så många äpplen.. Nu skulle jag aldrig orka äta middag sa dom.

Det började bli mörkt.


   
SvaraCitera

Jag rymde hemifrån då jag var 6 år en gång, jag kom ungefär ett kvarter bort sedan var det inte kul längre så då gick jag tillbaka [bigsmile]


   
SvaraCitera

- Isåfall varför? Bodde på ett barnhem och saknade min mamma.
- Hur länge var ni borta? En eftermiddag, typ.
- Vart sov ni? På barnhemmet.
- Hur reagerade familj/vänner när ni kom tillbaka? En av barnhemmets anställda blev skitsur, en annan log och tyckte att det var skönt att se mig tillbaka.
- Varför kom ni tillbaka? En granne som såg mig virra runt i trappuppgången - min mamma var inte hemma och dörren var låst - ringde polisen som sedan eskorterade mig tillbaka till barnhemmet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Tackla päronens ilska kommer man ju få göra förr eller senare ändå, man behöver ju inte få dem att gråta bara för att man har tråkigt hemma och går upp lite i vikt.

ahjo, jag rymmde absolut bara för att jag hade gått upp i vikt och hade tråkigt hemma också [confused] varför jag stack vet väl inte du ngt om.


   
SvaraCitera

Pepparkaksgubbe:

och du väntade flera år innan du rymde från din rumskamrat, när flyttade du hemmifrån? när du va 10?[smile]

Det här är helt irrelevant för tråden?


   
SvaraCitera