Aviseringar
Rensa alla

Rymma hemifrån kort


Ämnesstartare

Det är så att jag är ihop med värsta gulliga killen och allt, asså jag har aldrig känt så för någon förut etc. ja helt enkelt kärlek. Jag funderar på (och hans största önskan) är att jag ska ta ett tåg till han (1 timme tar det) och sova över någon natt hemma hos honom. För jag saknar han så det känns som tortyr. Han kan inte sova hos mig, hela min släkt är homofober (jag har hört dem kommentera homosexuella) och jag gillar inte min familj, vi går inte jämnt. Vi bråkar varje dag och jag önskar jag blev utslängd ur hemmet. För det var länge länge sen jag uppskattade någon i min familj. Jag frågade dem vid middagen vad dem skulle göra om jag rymde hemifrån och kom tbx morgonen därpå " ingen veckopeng, ingen data, utegångsförbud, ingen telefon, utskällning " det låter värt det, fast jag vet inte. Att komma hem dagen därpå skulle vara en pina. Och jag vill, vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesstartare

ljug ljug, det är trixet, då går allt [smile] lycka till
säg att du ska sova hos en polare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MittnamnbörjarpåettF:

Det är så att

Har du träffat honom förr? Vet du om du kan lita på honom?

MittnamnbörjarpåettF:

asså jag har aldrig känt så för någon förut etc. ja helt enkelt kärlek

ptja du är ju ganska så ung så det är knappast konstigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Har du träffat honom förr? Vet du om du kan lita på honom?ptja du är ju ganska så ung så det är knappast konstigt

Amen han känner ju likadant, jag har träffat han 2 ggr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ljug
och
sug


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker inte du ska bara ljuga och dra, snarare antingen träffas på något evenemang som täckmantel eller helt rakryggad bara säga det rakt ut, hur du känner osv.


   
SvaraCitera