Aviseringar
Rensa alla

Rymma hemifrån


Ämnesstartare

Okej såhär. Jag har just haft världens bråk med min familj. Vill inte gå in på detaljer men kan säga att det är relativt allvarligt..Jag är bara så jävla besviken och ledsen. Jag har gråtit jättemycket den här kvällen.Så jag har funderat på att jag ska "rymma" hemifrån, mest för att ge igen och göra dem oroliga. Men jag känner att jag är lite för feg, ung och klen för att bara take off mot ingenstans så jag tänkte att jag kunde sova över hos en gammal vän till mig. Mina föräldrar lär ju ringa runt till alla i klassen och alla jag känner men den här vännen var otroligt länge sen jag såg, ens pratade med. Jag tvivlar på att hon är den första de skulle tänka på. Hur lång tid skulle det ta ungefär innan de "hittar" mig om jag gör så?


   
Citera

mindre än ett dygn är min gissning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
mindre än ett dygn är min gissning.

Det lär inte hamna på TV eller något heller väl?


   
SvaraCitera

episode:

Det lär inte hamna på TV eller något heller väl?

kanske, är det inte önskvärt? bekräftelse på hur tuff du är osv Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

kanske, är det inte önskvärt? bekräftelse på hur cool du är osv

Hehe, jo lite roligt skulle det ju vara.Fast nej det är inte önskvärt. Min väns mamma kommer ju till 100% förstå att jag har "rymt" hemifrån och därefter ringa mina föräldrar.


   
SvaraCitera

episode: Min väns mamma kommer ju till 100% förstå att jag har "rymt" hemifrån och därefter ringa mina föräldrar.

Jaha, och det skriver du först nu.. 

Rym ut till skogs istället som en riktig tuffing, spendera natten framför en lägereld (kan vara riktigt avslappnande) 

polisanmäler de lär missing people gå in, men knappast det första halvdygnet.. Så du har god tid på dig att tänka över situationen.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jaha, och det skriver du först nu.. 

Rym ut till skogs istället som en riktig tuffing, spendera natten framför en lägereld (kan vara riktigt avslappnande) 

polisanmäler de lär missing people gå in, men knappast det första halvdygnet.. Så du har god tid på dig att tänka över situationen.  

Nej fan, det vågar jag inte.


   
SvaraCitera

episode:

Nej fan, det vågar jag inte.

Bättre att du stannar hemma då. 


   
SvaraCitera

Beror ju lite på om hennes föräldrar misstänker något. Kommer kanske ta 1-2 dygn för dina föräldrar att hitta dig. Har du tur så lyckas de inte och så får du polisen eller missingpeople efter dig


   
SvaraCitera

Hade hittat dig på under en timme. 


   
SvaraCitera

Vill du rymma? Aah inte konstigt vill också rymma.. Ska vi stocka tilsammans jag är lite tuffare så sätt gissar jag, då kan du ju ha någon att stötta dig mot, då du inte blir uppäten xD 


   
SvaraCitera

Ezztrakt:
Vill du rymma? Aah inte konstigt vill också rymma.. Ska vi stocka tilsammans jag är lite tuffare så sätt gissar jag, då kan du ju ha någon att stötta dig mot, då du inte blir uppäten xD 

Ej ezztrakt kan jag också kanske hänga på?


   
SvaraCitera

bob_hop:

Ej ezztrakt kan jag också kanske hänga på?

Blir ju perfekt litet gäng 


   
SvaraCitera

Mm

Ezztrakt:

Blir ju perfekt litet gäng 


   
SvaraCitera