Aviseringar
Rensa alla

Rymma


Jag rymde aldrig, min mamma älskade mig [cool].


   
SvaraCitera

jag rymde iväg en gång. kom inte långt alls innan de tog mig [sad]


   
SvaraCitera

vilmakarin:

Är det någon bra ide att rymma?

Beror på, vad i ditt liv vill du rymma ifrån?


   
SvaraCitera

kakalaka:

ville göra det när ja var 6år.

pga ville ha såna där skor som blinkade o lyste i mörkret men fick inte det, o då vart jag väldigt väldigt arg ska du veta

Hahaha [bigsmile].

"Rymde" en gång med en kompis när vi var ca 8 år kanske. Fast vi var bara borta ett par timmar och gick hem sen igen, men det var spännande då [wink].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lögn_Larry:

varför?

Jag hatar att bo här. Att gå upp varje dag och veta att ennu en dag i mitt helvete till liv just startat. Jag har bestämt mig. Jag sticker utomlands.

Tänker till att börja med dra till Köpenhamn innan jag drar vidare. Snuten börjar nog med att leta i Sverige. Så jag har nog lite tid på mig att sticka.


   
SvaraCitera

vilmakarin:

Jag hatar att bo här. Att gå upp varje dag och veta att ennu en dag i mitt helvete till liv just startat. Jag har bestämt mig. Jag sticker utomlands.

Okej. Lycka till.


   
SvaraCitera

vilmakarin:

Tänker till att börja med dra till Köpenhamn innan jag drar vidare. Snuten börjar nog med att leta i Sverige. Så jag har nog lite tid på mig att sticka.

Och sen? Det kommer inte fungera tyvärr.


   
SvaraCitera

Rymde ett par gånger.
Den gången jag minns mest var jag uppriktig mot mor min och sa "Nu går jag ut och rymmer". Var ute i några timmar och kom sedan in för att hämta mariekex, rymde åter sedan i några timmar till.


   
SvaraCitera

Zapetta:

Var ute i några timmar och kom sedan in för att hämta mariekex, rymde åter sedan i några timmar till.

Hahaha[bigsmile] Vilken rymning[wink]


   
SvaraCitera

Carrexis:

Hahaha[bigsmile] Vilken rymning[wink]

Ah den var hardcore. Mamma blev riktigt orolig då hon inte kunde se mig sittandes i sandlådan utanför.. haha!


   
SvaraCitera

Har gjort liknande men är för rädd för att bli våldtagen av någon och/eller mitt samvete.


   
SvaraCitera

en kvinnlig kafka:

Har gjort liknande

Vad har du gjort då? [smile]


   
SvaraCitera

Carrexis:

Vad har du gjort då?

Inget stort alls... Var bara en stor grej med tanke på omständigheterna[crazy]


   
SvaraCitera

en kvinnlig kafka:

Inget stort alls... Var bara en stor grej med tanke på omständigheterna

Berätta[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexis:

Och sen? Det kommer inte fungera tyvärr.

Vi får väl se. Funderar på att dra vidare till Tyskland efteråt. Ingen kan hindra mig!


   
SvaraCitera