Aviseringar
Rensa alla

Ryska tjejer?


Förmodar att du är ett troll men som ryss så har jag inga som helst fördomar om dem. Vi är lite klokare och roligare kanske, mer fest- och spritglada.


   
SvaraCitera

Skulle nog inte bry mig om hennes nationalitet.


   
SvaraCitera

passaro:

Intressant, om de är nationalister.

Typ alla finskar är det, att nedvärdera ryssar där är vardag. På flygshower har vissa "Ta tillbaka Karelen"-tröjor.


   
SvaraCitera

The Weapons Dude:

Typ alla finskar är det, att nedvärdera ryssar där är vardag. På flygshower har vissa "Ta tillbaka Karelen"-tröjor.

HAHA. Långsinta jävlar. 😀


   
SvaraCitera

passaro:

HAHA. Långsinta jävlar. 😀

Ugrierna är omgivna våldsamma indoeuropéer, var förstående. 🙁


   
SvaraCitera

Jag tycker ryska tjejer(och killar) är söta/snygga. Tycker även dom talar ett fint språk. Min kompis är halvryss, han är bra. [cute]


   
SvaraCitera

?lol. Dom e heta


   
SvaraCitera

Ryska tjejer är skitcoola, jag diggar dem! [y]


   
SvaraCitera

gillar inte dom.


   
SvaraCitera

rysar dricker inte mer än vad andra nationaliteter gör. Svenskar dricker lika mycket om inte mer med enda skillnaden att de gör det bara på fre-lör.. Tycker du om tjejen, satsa på henne då. Är det en bra tjej kommer ingen att bry sig om vilket land hon kommer ifrån. Om du har tur så är tjejen en guldgruva : trogen och lojal, för det är många ryska tjejer. Däremot finns det också tjejer som bara är ute efter pengarna och är omoraliska (De sociala och ekonomiska omständigheter i rysslad och andra öststater är svåra, vilket gör att folk blir såna).. Men som sagt känner du att tjejen är den rätta, satsa på henne! Dina vänner lär gilla henne med..!


   
SvaraCitera

The Weapons Dude:

Typ alla finskar är det, att nedvärdera ryssar där är vardag. På flygshower har vissa "Ta tillbaka Karelen"-tröjor.

hahaha schyst! - Jag är finne och har inte märkt av någon "anti-ryss" mentalitet från släkten eller de "fellow landsmen" jag känner:)


   
SvaraCitera

gangstaaa:

ar ni några fördomar om ryssar

Nej, rasism är rasism


   
SvaraCitera

Ryska tjejer är ofta språkkunniga, vilket jag diggar, så det är ju bra [y]


   
SvaraCitera

karku:

hahaha schyst! - Jag är finne och har inte märkt av någon "anti-ryss" mentalitet från släkten eller de "fellow landsmen" jag känner:)

Givetvis, var i Finland kommer ni i från?


   
SvaraCitera

The Weapons Dude:

Givetvis, var i Finland kommer ni i från?

Typ från mellersta till norra 🙂


   
SvaraCitera