Aviseringar
Rensa alla

ryssar i cs go


Ämnesstartare

Vet nån varför det finns så många störande ryssar i alla cs:go competetive matcher?


   
Citera

D kske inte har råd med kraftigare datorer som pallar annat än den där jävla smörjan


   
SvaraCitera

De står säkert  ngt om det i koranen fråga niklasw/sägmig 


   
SvaraCitera

Nu spelar jag inte CS: GO, men jag brukar finna nordiska spelare minst lika störande.


   
SvaraCitera

Varför de finns är väl för att vi har de närmsta servarna gemensamt.
Varför de är störande är för att de inte förstår engelska.


   
SvaraCitera

mm lite lebensraum va


   
SvaraCitera

Ryssar är hur trevliga som helst, tills man börjar förlora.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ANONYMÉS:
Ryssar är hur trevliga som helst, tills man börjar förlora.

Haha inte riktigt, de ryssar jag spelat med är jävligt dryga och har aldrig hört talats om teamwork


   
SvaraCitera

Finner också att alla ryssar är dryga as som tar till sig en okrönkt rätt att snacka sitt egna skitspråk bäst dem känner för det med vem dem behagar vare sig det fyller någon funktion eller inte. Är det så mycket som två ryssar i partyt är chansen stor att deras snattror går på deras kassa mickar på deras kassa nät att de täcker steps och skit varpå de klagar när man inte kan prestera för man kan inte koncentrera sig. 


   
SvaraCitera

ingen homogen grupp


   
SvaraCitera

Gamlefarbror Pastill: ingen homogen grupp

ryssar går nog att tillskrivas som en homogen grupp när det kommer till den här spelscenen. eller haru egna erfarenheter att bidra med?


   
SvaraCitera

skojade bara

kul va


   
SvaraCitera

Kan garantera att de tycker samma sak som er. Tumme upp


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

För de undviker deras egna servrar, bara massa trolls och hackers där. Så de flyr till de andra EU servrarna.


   
SvaraCitera