Aviseringar
Rensa alla

s' j'vöa trött på att umare och irl säger att jag är dryg


Ämnesstartare

i år hahr jag kförsökt komma på vad som utlöser detta för jag ser inget fel i det jag gör och dryghet är fel

visst, jag må tycka att jag är bättre än de flesta men det är inget som jag visar - alls jag vet
och dessutom tänkerj ag ej underkasta mig jantelagen och bete mig som attt jag är medikoer hela livetför jag tänker ej vara så
tror mer om mig

iaf till att jag är dryg, nej, jag ser mig mgi som snällo mom dyu ej kan tänka på indiviualism och tar dina mått utan att räkna in persnloghetn är du dum

och nu har jag tappat tråden men JAG ÄR EJ DRYG OCH NÄR JAG SRKVIER NÅGOT så är meín tanke att att vara dryg

ah kör med era careface men jag har variot här i tre år nu tycker att jag akn få förklaram gi som den määönsika jag är


   
Citera
Ämnesstartare

ps jag är inte full


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uganda.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"s' j'vöa trött på att umare och irl säger att jag är dryg"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte du är dryg.
Jag förstår dey mopz, du säger bara som du tycker, du är ärlig, och folk tolkar dig som dryg för det. Men det är inget att bry sig om, folk är bara inte vana med att folk säger och skriver exakt som dom tycker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

jag har variot här i tre år nu tycker att jag akn få förklaram gi som den määönsika jag är

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

tycker, du är ärlig, och folk

vadå bara ärlig jag nämner oftast persnliga drag men ändå är jag dryg och allt jag uppenbart snällt gör uppfattas som sarkasm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker inte du är dryg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jag tycker inte du är dryg

inte varför inte


   
SvaraCitera

ennie:

jag tycker inte du är dryg

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en umare som har träffat dig sa t mig att du var skitkonstig och inte sa ett ord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

en umare som har träffat dig sa t mig att du var skitkonstig och inte sa ett ord

ok låter konstigt för jag är jämt full och sådär


   
SvaraCitera

Du är drygare än Yes!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte heller du verkar dryg. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte du är dryg.


   
SvaraCitera