Aviseringar
Rensa alla

S.O.S ...... .__. NI SOM GÅR MEDIA/NATURBRUK HJÄÄLP!!


Ämnesstartare

Varning för en rätt så oseriös skriven text, men vill gärna ha seriösa svar tack. [cute]
Det finns säkert en miljard av liknade inlägg men jag skriver ännu.. ett. [tard]

Jag behöver HELP... De är ju dags för lilla mig att välja gymnasium/program/inrikting/bajs snart. OCH SÅ KLART HAR JAG INGENANING OM VILKET PROGRAM JAG SKA GÅ ELLER VAAART JAG SKA GÅ OCH BAJSBAJS...

men andra ord... jag för så förvirrad just nu att jag helt enkelt vill gå och spola ner mig. .__.

Så jag behöver helt enkelt din hjälp, du är antagligen äldre än mig och har troligen lite mer vett i skallen. Vad vet jag..

Men de jag vet, är att jag INTE VET. Har inga framtidsplaner. Ingen aning vad jag vill jobba med när jag blir stor/äldre/gammal/skruttig/död [chocked]

Men jag har ialf funderat lite smått. Antigen Media eller möjligtvis, naturbruk. Om ni nu inte vet ett annat MYCKE bättre program som är bättre att satsa på? [tard] ÅSIKTER!!

Jag har då inte världens bästa betyg, och inte heller världens bästa poäng. Ni kanske tycker jag suger, jag håller med er.... men jag har ialf bara 185 poäng. .__. Förhoppningsvis när jag går ut 195 poäng om inte 205. (fast de får vi se.....)

varför jag funderar på dessa program är främst för att jag är rätt så intresserad av grafisk formgivning (har MVG i bild men de kanske inte säger så mycket dock..) Ganska kreativ av mig men i-dont-know.

Naturbruk... tja, jag är direkt inte intresserad av ladugårdslivet eftersom jag är född på landet och har TRÖTTNAT. Så de är djurvård jag har som små tankar där... .__. inget fel på grisar men jag har tröttnat på stanken!! Eller om jag ska vara helt ärlig så äger jag inte grisar men jag tycker inte om stanken i huvudtaget...

Tillbaka till ämnet.

Jag bor i stockholm. Men bor dock i en fuckad kommun så jag kan inte söka till Stockholm stad. (vilket suger kungens kuk!) Jooo jag kan söka sure, men jag blir dock bara reservplaserad eller vad man nu ska kalla de. [n]

Blablabla... jag är väldigt trött när jag skriver de här och ni är säkert väldigt trötta på mitt gnäll. Men det snurrar i tankarna och jag är helt förvirrad.

Så ni som går något media gymnasium eller naturbruk i stockholm (helst friskola och i närheten av sollentuna eller närheten av haninge kommun, inget måste dock) ni kan väl ta och berätta lite om erat gymnasium och blablabla? varför den är bra eller helt enkelt SUGER.

Jag har varit och kollat i Tumba gymnasium. Fick inte så jätte bra intryck därifrån.. Jag ska åka och kolla på NTI gymnasiumet i sollentuna.
Jag ska kolla på Mediagymnasiumet i Nacka.
Jag ska flyga till Språnga naturbruksgymnasium och jag ska .. jag vet inte. Är det några som går där??

Nack delar och fördelar med att gå Media eller Naturbruk????????
[tard]??????????????

Vad är det för skillnad att gå t.ex. 'IT-media eller samhällsmedia eller wtf!?'

I NEED YOUR HELP! Era åsikter, och snälla. seriösa om ni kan [tard].. det skulle verkligen uppskattas. Ni får gärna skriva i pm så vi kan gå djupare i ämnet. [tard] Faderväl, och tack att du tog din tid att läsa igenom min MYCKE omogna, dåliga, livsviktiga text. [sad]
Om ni inte svarar eller vet inte vadochhur ni ska svara så förstår jag er, jag är heltenkelt för-förvirrande. [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

oh jevlar de blev lite onödigt mycket text. [tard]


   
SvaraCitera

Orkade inte läsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Orkade inte läsa.

inte jag heller. [bigcheers]


   
SvaraCitera

Om du vill jobba direkt efter gymnasiet så får du välja ett yrkesförberedande program... nästan alla andra program kräver att man läser efter gymnasiet om man vill satsa på den utbildningen.... Orkade inte läsa förresten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Orkade inte läsa förresten.

Jaa....... haha tack för dina ord ialf. [bigsmile]
alla som ser de här behöver inte läsa. Så godnatt [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vart låser man den här tråden eller tar bort den... orkar inte med den. [tard] för lång och för jobbig. [zzz] ber om ursäkt.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera