Aviseringar
Rensa alla

Sa att jag var uttråkad...


Ämnesstartare

Nu har jag satt mig i skiten med min pojkvän, igen...

Efter att han ansträngt sig som tusan när han slickat mig hintar han om att han vill att jag ska leka med honom också. Så, jag gör det men inte så länge, börjar sakta ned och då säger han att vi kan göra något annat (inom sex) om jag vill. Vad gör inte jag då? Jo, dumma jag säger att jag är uttråkad och att jag inte tycker om att suga. Jag var verkligen jätteutråkad, men jag känner att jag borde kanske hållt det för mig själv. Vi försöker sen ha vanligt sex, prövar en massa olika ställningar men det funkar inte för mig, får bara ont. Så då slutar vi och vi (jag) somnar.

När jag vaknar på morgonen känner jag mig fortfarande dum för att jag avbröt det hela och att jag sa att jag blev uttråkad av att suga. Det är inget personligt mot honom, har aldrig tyckt om det sen jag blev tvingad till det av min första pojkvän.

Började prata med min pojkvän förut och ja han är rätt sur. Han säger det att han kanske inte tycker det är roligt att slicka mig men han gör det i alla fall. Och nu när jag har sagt det här så känns det inte kul för honom, han vill inte tvinga mig till något jag inte vill. Sa att han inte behöver gå ner på mig om han inte vill men då sa han "då finns det inte mycket kvar att göra inom sex, vart kommer det sluta? Finns det något mer som du inte tycker om inom sex?!"
Har sagt förlåt och säger att jag vill gottgöra det, men det känns som att det fortfarande är ett problem, kan inte få det osagt och han är fortfarande off.
Vad i hela friden ska jag göra?! =/


   
Citera
Ämnesetiketter

Du var ju bara ärlig


   
SvaraCitera

Lol, om du inte vill suga ska du fan inte göra det heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du var ju bara ärlig

Jo jag var jue det... Men han tycker att jag inte skulle sagt hela sanningen. "Hur skulle det gå om man sa exakt allting man tyckte om sin flickvän/pojkvän?!"

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Supply and Demand:

Lol, om du inte vill suga ska du fan inte göra det heller.

Känner lite så med men... Han är ny inom sex med, så han har inte bästa självförtroendet inom det. Han är osäker.


   
SvaraCitera

Numbero two:

Känner lite så med men... Han är ny inom sex med, så han har inte bästa självförtroendet inom det. Han är osäker.

Äsch, det är inte om att du säger att han är dålig genom att inte vilja suga. Du ska inte göra något som du vill, precis som han inte förväntas att göra vad han inte vill. Och du sa att han inte behövde åt honom, du behöver inte. Han är en idiot om han inte förstår detta.


   
SvaraCitera

Numbero two:

"Hur skulle det gå om man sa exakt allting man tyckte om sin flickvän/pojkvän?!"

Man skulle få ett ärligt förhållande. Jag skulle aldrig göra någonting jag inte ville, skulle inte vilja att min pojkvän gjorde det heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Äsch, det är inte om att du säger att han är dålig genom att inte vilja suga. Du ska inte göra något som du vill, precis som han inte förväntas att göra vad han inte vill. Och du sa att han inte behövde åt honom, du behöver inte. Han är en idiot om han inte förstår detta.

Visst jag har gjort det förut för att visa att jag tycker om honom, enbart. Men igår var jag helt off verkligen, kände att jag ville tillfredsställa honom på något annat sätt. Han förstår inte hur vi ska kunna ha sex nu när han vet det. Han tycker jag ska ha förståelse för honom för att han är ny inom sex, att jag ska tänka på det, att jag inte bara ska "ploppa" ut sådanna saker.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

isola:

Man skulle få ett ärligt förhållande. Jag skulle aldrig göra någonting jag inte ville, skulle inte vilja att min pojkvän gjorde det heller.

Nej precis. Jag sa jue det att han inte behövde gå ned på mig om han inte tyckte om det, men tydligen ska man göra det ändå och hålla käften om vad man tycker om det.


   
SvaraCitera

Numbero two:

Nej precis. Jag sa jue det att han inte behövde gå ned på mig om han inte tyckte om det, men tydligen ska man göra det ändå och hålla käften om vad man tycker om det.

Nej det ska man inte. Din pojkvän verkar ha en snedvriden bild av sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Din pojkvän verkar ha en snedvriden bild av sex.

Ja, han är lite omogen på så sätt. Men jag förstår inte hur jag ska nå fram till honom, han bara surar ihop och jag känner mig jättedum.


   
SvaraCitera

Numbero two:

Ja, han är lite omogen på så sätt. Men jag förstår inte hur jag ska nå fram till honom, han bara surar ihop och jag känner mig jättedum.

Säg precis som du känner.
Sen får du ta och fundera på om han verkligen är värd allt detta.


   
SvaraCitera

Numbero two:

, kände att jag ville tillfredsställa honom på något annat sätt. Han förstår inte hur vi ska kunna ha sex nu när han vet det. Han tycker jag ska ha förståelse för honom för att han är ny inom sex, att jag ska tänka på det, att jag inte bara ska "ploppa" ut sådanna saker.

Han verkar som sagt vara en idiot.


   
SvaraCitera

Gör det roligt då? Vad är det du inte gillar med sugandet, försök ta reda på det.. Fråga vad han varför han inte heller tycker det är roligt, hjälp varandra komma på vad ni gillar istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Säg precis som du känner.
Sen får du ta och fundera på om han verkligen är värd allt detta.

Han är ny på relationsfronten också så jag visste jue att det skulle bli problem i början, men det är inte lätt. Jag får "lära" honom hur man ska bete sig. Om han blir sur så blir han tyst och surar som en femåring.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

honolulu:

Gör det roligt då? Vad är det du inte gillar med sugandet, försök ta reda på det.. Fråga vad han varför han inte heller tycker det är roligt, hjälp varandra komma på vad ni gillar istället.

Ja det känns inte personligt, jag kommer tillbaka till när jag blev tvingad att suga av min första kille delvis. Jag har hellre ögonkontakt. Inte kul att stirra på någon kroppsdel istället.


   
SvaraCitera

Numbero two:

Han är ny på relationsfronten också så jag visste jue att det skulle bli problem i början, men det är inte lätt. Jag får "lära" honom hur man ska bete sig. Om han blir sur så blir han tyst och surar som en femåring.

Han är i din ålder? Då är det ett rätt underligt beteende.


   
SvaraCitera

"då finns det inget mer att göra inom sex"

Jag har blivit slickad kanske en gång och mitt sexliv har inte dött för det.


   
SvaraCitera