Aviseringar
Rensa alla

Så då var det jul igen -.-'


Ämnesstartare

Nej jag är ingen grinch. 

Men till er andra som också tycker illa om julen, denna tråd är för oss. Let's share our negativity! 

Sååååå, var ogillar just du julen? 

Och varför tror ni andra tkr om den? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Gillar inte julen. Får bara skuldkänslor när jag får julklappar. 🙁

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

material123: Får bara skuldkänslor när jag får julklappar. 🙁

Valid argument, känner detsamma och sen får jag ännu mer dåligt samvete när jag inte ens tkr om innehållet...


   
SvaraCitera

shatter: sen får jag ännu mer dåligt samvete när jag inte ens tkr om innehållet...

Eller hur. Fan vad otacksam jag känner mig Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

material123:

Eller hur. Fan vad otacksam jag känner mig Förvirrad

livet e jobbigt 🙁 


   
SvaraCitera

shatter:

livet e jobbigt 🙁 

Ah... Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

material123:

Ah... Förvirrad

Gråter


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

shatter: Och varför tror ni andra tkr om den?

Tror att folk som har en bra relation till sin familj tenderar att gilla/älska julen.. Vissa kanske träffar tjocka släkten och inte träffar dem annars förutom vid sådana här högtider. Gäller förstås inte alla, men kan tänka mig att det stämmer in på många. Majoriteten utav julälskarna jag känner har en nära relation till sin familj, medan julhatarna har en dålig relation till familjen och kanske t o m har brutit kontakten med den. Ledsen


   
SvaraCitera

Jag tycker inte julen är särskilt speciell. Dock trevligt med julmat en gång per år Glad


   
SvaraCitera

Brukar oftast tycka om julen men i år hatar jag den. Vill bara att allt ska vara över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

Tror att folk som har en bra relation till sin familj tenderar att gilla/älska julen.. Vissa kanske träffar tjocka släkten och inte träffar dem annars förutom vid sådana här högtider. Gäller förstås inte alla, men kan tänka mig att det stämmer in på många. Majoriteten utav julälskarna jag känner har en nära relation till sin familj, medan julhatarna har en dålig relation till familjen och kanske t o m har brutit kontakten med den. Ledsen

stämmer nog, har sett liknande mönster. 

mrman: julmat

usch, är typ det som är värst om man bortser relationsproblemTumme ned

terrormat:
Brukar oftast tycka om julen men i år hatar jag den. Vill bara att allt ska vara över.

jobbigt 🙁 


   
SvaraCitera

Jag ogillar julen för att jag känner mig tvingad att umgås med människor jag inte trivs med. 


   
SvaraCitera

 Tycker inte om när det är massa barn här, dom springer runt och skriker 🙁 men julen är bra annars


   
SvaraCitera

Jag gillar julen för då träffar jag min familj. Men i år kan jag ej.


   
SvaraCitera

aristoteles:
Jag gillar julen för då träffar jag min familj. Men i år kan jag ej.

Är du i Kanada atm?


   
SvaraCitera