Aviseringar
Rensa alla

så grymt kul!


Ämnesstartare

Nintendos BFF:

sorry

forgiven... kinda...[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

forgiven... kinda...[crazy]

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

itter och skrattar så att jag gråter nu! dt roligaste jag har sett på länge!

haha jag var inte den enda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha jag var inte den enda

hihi, nää. jag har märkt att de inte så många som fattar min humor[smile] inte ens mina IB klasskompisar, å de e ju ändå IB elever liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

hihi, nää. jag har märkt att de inte så många som fattar min humor inte ens mina IB klasskompisar, å de e ju ändå IB elever liksom

haha. det måste vara coolt ju. så du är så här värdt supersmart då eller?


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

cuzIcan:

hihi, nää. jag har märkt att de inte så många som fattar min humor[smile] inte ens mina IB klasskompisar, å de e ju ändå IB elever liksom

hehe ib e typ som oxford fast i sverje [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

så du är så här värdt supersmart då eller?

hehe, jag gick ur grundskolan med 310 av 320 poäng och trodde jag var smart och så. nu när jag går ib e jag typ medelmåttig[sad] dt e hårt att gå från bäst i klassen till medel, men dt e defintivt värt! jag jobbar på att kma upp till de bästa igen, kmr ksk klara dt om typ 1000 år får gå om några ggr tills jag kan kursen utantill[wink]

tigr:

hehe ib e typ som oxford fast i sverje

nja, jobbigt e dt, men inte så hemskt som folk tror än... i trean blir dt nog hell[censur][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

hehe, jag gick ur grundskolan med 310 av 320 poäng och trodde jag var smart och så.

haha imponerande [y] själv hade man 120 [bigcheers] fast jag hade väl också runt en 60 % frånvaro, beror inte på min smarthet. jag är faktiskt smartare än vad folk ofta tror, gör jag lite på flit [wink] mm kan tänka mig det. jag blir arg när nån är smartare än mig, kan bero på att jag är jävligt tävlingsinriktad. haha gör så! kämpa på dock. jag tror på dig! [smile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag är faktiskt smartare än vad folk ofta tror,

klart du e smart! märks tydligt här 🙂 du e smartare än mig iaf[wink]

patrick bateman:

jag blir arg när nån är smartare än mig, kan bero på att jag är jävligt tävlingsinriktad

haha samma här[bigsmile] jag vill alltid ha rätt och hatar när folk säger emot mig och jag inte har nåt svar[smile] vill gärna argumentera och vinna debatter[wink]

patrick bateman:

jag tror på dig!

naaw[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

klart du e smart! märks tydligt här 🙂 du e smartare än mig iaf

haha gör det? haha varför tror du det? du verkar också vara smart

cuzIcan:

haha samma här jag vill alltid ha rätt och hatar när folk säger emot mig och jag inte har nåt svar vill gärna argumentera och vinna debatter

haha ja sån är jag med. det är roligt! man vill ju vara bäst osv. det är kul [bigsmile]

cuzIcan:

naaw

[bigcheers][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha gör det? haha varför tror du det? du verkar också vara smart

du har alltid så mkt att säga och smarta lösningar på folks problem, och du kan mkt oxå! dt e lätt att kommunicera med dig, du e alltid så snäll och förstår dt mesta (allt forutom mitt lilla skämt asså[crazy])allt dt e tecken på smarthet tkr jag[smile] naaaw[love]

patrick bateman:

haha ja sån är jag med. det är roligt! man vill ju vara bäst osv. det är kul

jepp[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

du har alltid så mkt att säga och smarta lösningar på folks problem, och du kan mkt oxå! dt e lätt att kommunicera med dig, du e alltid så snäll och förstår dt mesta (allt forutom mitt lilla skämt asså)allt dt e tecken på smarthet tkr jag naaaw

haha kan nån vara så snäll eller trollar du stenhårt bara? trollar du inte så tack så hemskt mycket [love] haha ditt skämt var avancerat asså, jag är fortf sur att över att länken dog. vill ge det en ny chans. varsågod! [smile]


   
SvaraCitera