Aviseringar
Rensa alla

Så j*vla trött på min dator


Ämnesstartare

Nu är det såhär, jag kommer kortfatta allt. Jag har en dator som är nära på att bli så grovt misshandlad att den behöver begravas. Sen jag installerade windows 7 på den här datorn så har den börjat fryslagga, varje gång ja sätter på datorn så brukar den fryslagga det kan ta upp till 5 min innan det händer. Och då får jag hålla in power knappen och starta om hela datorn.

Varje dag får jag göra detta 9-10 gånger innan den funkar som den ska. När jag hade XP hände detta också men det var på grund av mitt trådlösa PCI kort som satt i datorn, men det fixade jag. Men jag har gjort samma sak på samma dator fast windows 7 fast det är 10 gånger värre med fryslagget, vad kan det bero på? Snälla hjälp innan den här datorn gör sina sista dagar.


   
Citera

Din dator klarar inte av Win 7 kanske?
Så installera XP på den istället


   
SvaraCitera

Vad har datorn för hårdvara?

Och det är ingen piratkopierad version av W7 du har kört va?


   
SvaraCitera

[no-no] Säger jag bara..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Och det är ingen piratkopierad version av W7 du har kört va?

Jo, faktiskt


   
SvaraCitera

LillP:

Jo, faktiskt

/facepalm


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

LillP:

Jo, faktiskt

Men suck på dig.

Knarko:

Så installera XP på den istället

Har för mig att det ej går att installera ett tidigare os än det som redan finns på datorn, när det kommer till windows?


   
SvaraCitera

Kviq:

Har för mig att det ej går att installera ett tidigare os än det som redan finns på datorn,

Man formaterar ju först.. [crazy]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

S3ON:

Man formaterar ju först.. [crazy]

Jo, har testat det där, gick inte även efter jag formaterade om hela datorn. Gav upp windows strax efter det, har ännu ej vågat mig tillbaka. Var ett antal år sedan, typ när vista var nytt har jag för mig.


   
SvaraCitera

Kviq:

gick inte

isf för att du var kass eller att datorn var 10+ år gammal.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

ankzor:

isf för att du var kass eller att datorn var 10+ år gammal.

Möjligt. Var ung, så kan nog ha varit båda.


   
SvaraCitera

Vi tänker inte hjälpa dig med att fixa piratkopierad programvara. Köp windows så får du support på det också.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera