Aviseringar
Rensa alla

så jävla äckligt ;s


Ämnesstartare

min arm var helt död imorse. (sticker fortfarande i den[mad]) eller de kanske var nån gång på natten. kommer inte ihåg..
den var iaf som gummi, i typ en hel minut!!

brukar det bli så för er?

det brukar inte hända mig som ofta. ibland gör det, men aldrig så mycket som inatt.


   
Citera
Ämnesetiketter

Har vaknat av att min arm somnat (haha). Sjukt jobbigt. Gör jätteont och är väldigt irriterande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar bli så när jag sover på armen, en gång blev det så på båda när jag sov på mage. Det var väldigt svårt att rulla runt på rygg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

brukar det bli så för er?

Det har aldrig hänt mig. [smile]


   
SvaraCitera
Hando

Hänt så en gång för mig, fast jag tyckte bara det var små komiskt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch, stackare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar när sånt händer. Känns fett skönt. Om man dessutom är snabb och känner efter med en kroppsdel som inte sover, så känns det som om man rör någon annans kroppsdel = awesome. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det har aldrig hänt mig.

vänta bara tills du får känna på det![badgrin] Dold text: skojar bara[blush][love]

stereo total:

Har vaknat av att min arm somnat (haha). Sjukt jobbigt. Gör jätteont och är väldigt irriterande.

gör det ont? [surprised]

Dan_the_ironman:

Brukar bli så när jag sover på armen, en gång blev det så på båda när jag sov på mage. Det var väldigt svårt att rulla runt på rygg!

[cry]


   
SvaraCitera
Åtta

Dan_the_ironman:

en gång blev det så på båda när jag sov på mage.

Detta brukar hända mig ibland också. En gång hände det samtidigt som väckarklockan ringde. Jag låg som en fisk på land och försökte lyfta mina händer för att stänga av den, men det gick inte så bra. [sad]


   
SvaraCitera

tror det är aids


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag låg som en fisk på land och försökte lyfta mina händer för att stänga av den, men det gick inte så bra.

hahaha, det är en annorlunda upplevelse. En gång gick det väldigt lätt att snurra runt så armen svingades rakt in i väggen. Jag kännde inte så mycket men det lät desto mer.


   
SvaraCitera

btw har 1 klasskamrat som berättade att hon hade sådär, så bestämde hon sig för att försöka få upp armen typ och tog i som satan => hon slog till sig själv i ansiktet med den[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

bestämde hon sig för att försöka få upp armen typ och tog i som satan

hur fan lyckades hon[confused]


   
SvaraCitera

kraamisz:

hur fan lyckades hon

jadu, vet ej mer än att den sov


   
SvaraCitera

kraamisz:

gör det ont? [surprised]

Ja. Det sticker ju i hela armen.


   
SvaraCitera