Aviseringar
Rensa alla

så jävla kär, vet inte vad jag ska göra :S


Ämnesstartare

Jag gillar en tjej så jäävla mycket just nu.
Hon är rätt så svår av sig, det verkar som på ett sätt att
hon är intresserad av mig men samtidigt tror jag att det bara är vänskap hon är ute efter. Vet inte hur jag ska göra riktigt för att ta reda på det, känns som allt bara står helt still [tard]


   
Citera

Facebook is the new eniro.


   
SvaraCitera

Lillemor:

Jag gillar en tjej så jäävla mycket just nu.

Naaaaaajjjjjjjssssssssssssssssssssssssss


   
SvaraCitera

Fråga inte henne åtminstone, hon är ju den enda som kan svara och det går ju inte för sig [shake]


   
SvaraCitera

Vad härligt.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

neej det är inte härligt alls [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan ju berätta en lite sorglig story som enäldre släkting berättade för mig (han är frånskild nu). han gick på klassträff c:a 25 år senare o berättade då för tjejen han var superkär i (då alltså) hur det var. och vad sa hon då? hon hade känt samma! de dansade o kramades hela kvällen (men hon var ju gift, o det var liksom för sent...)

så ? det värsta som kan hända är ju attdu aldrig får veta... det näst värsta att du frågar o får nej... men ta det försiktigt, känn av hennes signaler noga! i värsta fall kanskedu måste "testa" henne lite... (det är fult, I know) genom att visa dig lite intresserad av nån annan. se hur hon reagerar o kanske frågar nåt om det, o sen säga kanske typ "jag hade ju hellre blivit ihop med dig" sådär lite i förbifarten. då får du nog svaret isf. i krig o kärlek...


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Lillemor:

Jag gillar en tjej så jäävla mycket just nu.

Ta det lungt, så ska storebror Bajwa hjälpa dig.

Läs ​den här boken
Plugga, plugga, öva, plugga, öva så kommer effekterna av det du gör leda till ligg.


   
SvaraCitera

Lillemor:

Jag gillar en tjej så jäävla mycket just nu.

vill höra sådant bakom min rygg.............................[cry]


   
SvaraCitera

Lillemor:

Jag gillar en tjej så jäävla mycket just nu.
Hon är rätt så svår av sig, det verkar som på ett sätt att
hon är intresserad av mig men samtidigt tror jag att det bara är vänskap hon är ute efter. Vet inte hur jag ska göra riktigt för att ta reda på det, känns som allt bara står helt still

Låt henne plocka blommor utanför ett hus, medan hon gör det klär du av dig på ovanvåningen. När hon kommer upp lär hon skrika, då drar du henne i hårer, binder henne vid en stol och piskar henne.


   
SvaraCitera

Lillemor:

Jag gillar en tjej så jäävla mycket just nu.

Gött [smile].
Du kan ju flirta tydligt som attan. Tro mig, det är svårt att uppfatta när någon stöter på en.


   
SvaraCitera

Harpya:

Facebook is the new eniro.

UM is the new match.com


   
SvaraCitera

för övrigt så kan du ju börja med att kolla om hon vill hänga någon dag? vill hon det så är det ju bara att se vart det leder. [y]


   
SvaraCitera