Aviseringar
Rensa alla

Så jävla less


Ämnesstartare

Är så jävla less på mitt liv. Jag har knappt några polare, fan hur liten som helst typ smal som en brud, konstig kroppshållning.. Finnar i ansiktet som ja inte får bort, och dom ja får bort blir de röda märken efter som jag inte får bort..
Har inte vart glad på länge som fan, visst ja har garvat o sånt men jag har inte mått bra inne i kroppen på fan 3 år. Man får ju inga brudar när man har finnar heller.. Så jävla less på allt fel på mig, när jag tittar mig i spegeln blir jag förbannad, ja har så mkt ilska i mig så de inte är sant.. Kommer flippa ur, har typ redan börjat göra de, känns som man bara vill börja knarka men då kommer alla att hata en.
aa mitt liv suger jag har inge liv, därför skriver jag av mig här. Ingen bryr sig säkert men de e jag van med. Har typ aldrig känt mig älskad..


   
Citera

kram[love]


   
SvaraCitera

haha :

robin15:

Är så jävla less på mitt liv

robin15:

fan hur liten som helst typ smal som en brud,

stämmer in på mig ;/, fast jag ska fan börja pumpa så jag blir större ! , så folk får mer respekt för mig !, just nu får jag bara respekt för jag hänger med rätt folk :S, men vadfan , så skare inte vara, 170 lång ,55kg dom tar mig i typ fötterna och bär iväg mig om dom vill :P,


   
SvaraCitera

japansgrill:

stämmer in på mig ;/, fast jag ska fan börja pumpa så jag blir större ! , så folk får mer respekt för mig !, just nu får jag bara respekt för jag hänger med rätt folk :S, men vadfan , så skare inte vara, 170 lång ,55kg dom tar mig i typ fötterna och bär iväg mig om dom vill :P,

respekt får man inte av att vara vältränad och puckla på folk. de får du av att vara allmänt smart och ödmjuk mot människor kring dig och inte som ett efterblivet, ytligt jävla rullstolsmongo som tror att alt kretsar kring utseende vikt å hur många kompisar man har. du e en tragisk liten jävla skit du. ta dig i kragen för fan. du kommer ändå int långt med den person du vill vara. förlåt om jag låter bärsk men jag säger alltid va ja tycker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temas:

du kommer ändå int långt med den person du vill vara. förlåt om jag låter bärsk men jag säger alltid va ja tycker

Nej men gud va galen du är.
Klart man kommer långt med det, de vet du oxå, men du väljer att va nörd.
Va tror du vi fick nävarna till? Jo för strid, att överleva. Och huggtänderna är där för att vi ska kunna få ett redigt tugg i köttet.
Människan är ett djur, försök inte göra de till nått annat.


   
SvaraCitera

robin15:

Va tror du vi fick nävarna till? Jo för strid, att överleva. Och huggtänderna är där för att vi ska kunna få ett redigt tugg i köttet.

Det är bara att gå ut att kriga istället för att göra nördiga saker som att skriva.


   
SvaraCitera

Temas:

respekt får man inte av att vara vältränad och puckla på folk.

hhahaha klart som fan att man får mer respekt mot dom som är större :P, annars äru allmänt efterbliven :O, och nu snackar jag inte om att kunna slå och puckla på men man får juh även bättre självförtroende om man är större mer vältränad ju , och de är klart att allt är lite efter utesende och vikt:S :P, fan försök inte låta smart:S, isf har inte du varit ute i den riktiga världen :S, kommer de en kille på 150 cm och väger 30kg äre inte precis som att man får respekt för :S, men kommer de en kille på 190 - 90kg klart man får mer respekt för en sånn:S,


   
SvaraCitera

[blush] no ur not


   
SvaraCitera

Ta ut all din ilska genom träning, och på så sätt avreagerar du dig, samtidigt som du biffar till dig, och förhoppningsvis försvinner finnarna mer om du tränar och håller igång mer.
Dessutom löser det ditt "smalhetsproblem".
Själv är jag istället väldigt biffig, och enligt min mening även ganska tjock. Så vet hur det är med brudproblemet xD
Det löser sig antar jag, men börja inte knarka och skit bara för du har det dåligt, blir bara värre [no-no]
Försök rätta till problemen istället för att försöka glömma dem!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan hellre spinkig än som mig, snart har ja fan 100 kilo mer än vad ja ska ha [cry]


   
SvaraCitera

japansgrill:

hhahaha klart som fan att man får mer respekt mot dom som är större :P, annars äru allmänt efterbliven :O, och nu snackar jag inte om att kunna slå och puckla på men man får juh även bättre självförtroende om man är större mer vältränad ju , och de är klart att allt är lite efter utesende och vikt:S :P, fan försök inte låta smart:S, isf har inte du varit ute i den riktiga världen :S, kommer de en kille på 150 cm och väger 30kg äre inte precis som att man får respekt för :S, men kommer de en kille på 190 - 90kg klart man får mer respekt för en sånn:S,

du har sån jävla dålig självkänsla att du MÅSTE vara veltränad för att kenna att du e till godo. utseende och vikt e så jävla ytligt, och du kommer inte att komma långt om du tenker så. det lär du merka när du tar dig ut i vuxenlivet. sedan ska du fan inte tala om saker som respekt eftersom du inte vet va de e. du har inte respekt för att folk e rädd för dig. du kan ju slå upp orde i ordlistan.

robin15:

Nej men gud va galen du är.
Klart man kommer långt med det, de vet du oxå, men du väljer att va nörd.
Va tror du vi fick nävarna till? Jo för strid, att överleva. Och huggtänderna är där för att vi ska kunna få ett redigt tugg i köttet.
Människan är ett djur, försök inte göra de till nått annat.

saken är den att de e så jävla satans löjligt. uppenbarligen så är det bara osäkra menniskor som måste vara veltrenad och se bra ut för å känna sig till godo.
haha, vilket jävla år lever du i? ''livet e en strid och vi måste strida med våra nävar för att överleva'' du e ju sågad i skallen lol vi lever inte i vildmarken med grottmenniskor lengre hahaha


   
SvaraCitera

Temas:

du har inte respekt för att folk e rädd för dig

hahha så du menar att folk har mer respekt för en när dom slår ner en och typ slå på en , kallar du de respekt så äru fan lika cp som din bild :O


   
SvaraCitera

Temas:

lever inte i vildmarken med grottmenniskor lengre hahaha

hahhaa som du stavar "lengre" verkar du fan bo på ditt rum ist för att gå till skolan


   
SvaraCitera

aaaw


   
SvaraCitera

japansgrill:

hahha så du menar att folk har mer respekt för en när dom slår ner en och typ slå på en , kallar du de respekt så äru fan lika cp som din bild :O

jag tror du har missuppfata vad respekt e. det behöver inte handla om att folk e redda för en eller slår en. sök på ordet respekt på wikipedia


   
SvaraCitera