Aviseringar
Rensa alla

så jävla pinsamt...


Ämnesstartare

kommer in i tvättstugan, ser att min ena tvättmaskin är upptagen (och igång)

brister ut: "jävla hora![mad]"

kort därefter upptäcker jag att jag ej är själv i tvättstugan, i själva verket står "horan" och hänger sin tvätt

hoppas han ej kan svenska el inte hörde. han sa typ "i'm sorry" sen när han såg att jag stod och väntade, så förhoppningsvis ej svensk


   
Citera
Ämnesetiketter

[bigsmile]


   
SvaraCitera

shit happens [crazy]


   
SvaraCitera

hahahahahah


   
SvaraCitera

elackt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

elackt

"hora" är mitt #1 favoritsvärord, var ej mening1 att förolämpa egentligen var ba irriterad[sad]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

"hora" är mitt #1 favoritsvärord

Mitt med! Det har gett mig lika mycket trubbel som skratt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victor Ahlén:

Mitt med! Det har gett mig lika mycket trubbel som skratt!

[bigsmile][y]


   
SvaraCitera

oj haha skönt att jag inte har delad tvättstuga längre (förutom dom som bor här då men det är ok ju)


   
SvaraCitera

hora


   
SvaraCitera

oj du var här [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

oj haha skönt att jag inte har delad tvättstuga längre (förutom dom som bor här då men det är ok ju)

klarar de ansvaret delad tvättstuga innebär eller?

detta är första stället jag bor på där folk verkligen inte förstår sig på hur man använder sin tvättid, att man ska vara klar innan den är slut etc förstår ärligt talat hur något så lätt kan bli så svårt...

sarkasm:

oj du var här [blush]

haha [sad]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

klarar de ansvaret delad tvättstuga innebär eller?

detta är första stället jag bor på där folk verkligen inte förstår sig på hur man använder sin tvättid, att man ska vara klar innan den är slut etc förstår ärligt talat hur något så lätt kan bli så svårt...

jag bor ju i en familj nu så de tvättar när de känner för och jag tvättar när maskinen är ledig, typ [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

jag bor ju i en familj nu så de tvättar när de känner för och jag tvättar när maskinen är ledig, typ

aha, fick för mig att du bodde på elevhem el dylikt!


   
SvaraCitera

Damn göörl watch yo mouth or shit gone break loooose!


   
SvaraCitera