Aviseringar
Rensa alla

så jävla ruttet


Ämnesstartare

måste avliva vår vovve nästa vecka om inte ett mirakel inträffar, bara 2 år gammal. verkligen skitkul.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

usch,sånt e inte kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

usch,sånt e inte kul.

nää verkligen inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är det med den då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

vad är det med den då?

hon har artros i lederna tror jag det heter. asså kassa leder eller nåt sånt, de är som lederna på en gamling. hon kan inte gå utan haltar bara fram och har ont


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åhh:( bor me 1 vovve som har blitt jättetrög o gammal. dom funderar oxå på att göra de lättare för hnm

vill ba döö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hon har artros i lederna tror jag det heter. asså kassa leder eller nåt sånt, de är som lederna på en gamling. hon kan inte gå utan haltar bara fram och har ont

nej fyfan vad jobbigt, fast samtidigt är det inte kul om jycken går omkring och lider heller, tänk på den inte bara på er liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anton96xo:

åhh:( bor me 1 vovve som har blitt jättetrög o gammal. dom funderar oxå på att göra de lättare för hnm

vill ba döö

ja det är fan hemskt. speciellt när ifall de är unga som min vovve.

dazed:

nej fyfan vad jobbigt, fast samtidigt är det inte kul om jycken går omkring och lider heller, tänk på den inte bara på er liksom.

nej klart att hon inte ska lida, är ju därför vi ska göra det. hon har ju käkat medicin och så så att hon inte har ont men också taskigt att avliva henne. hon är ju fortfarande glad och älskar att vara med oss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

nej klart att hon inte ska lida, är ju därför vi ska göra det. hon har ju käkat medicin och så så att hon inte har ont men också taskigt att avliva henne. hon är ju fortfarande glad och älskar att vara med oss

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

[sad]

mm. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vovve

Ras?


   
SvaraCitera
Lounge

nää[sad] kramar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ras?

golden retriver. jag har nåra få bilder på henne här på sidan, kan kolla om du vill


   
SvaraCitera

Nej usch. Blev ledsen när jag läste det här. Världen är bra orättvis ibland. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du testat glukosamin? antagligen har ni det. Vissa får väldigt bra resultat av det, andra ingenting. På vår hund funkade det bra.

har hon artros i alla benen? annars kan steloperation vara ett alternativ, men det tror jag inte går om det gäller både fram- och bakben.


   
SvaraCitera