Aviseringar
Rensa alla

så jävla ruttet


blev oxå ledsen[sad]
finns inget som hjälper?


   
SvaraCitera
KSENIA

NEEEEEEJ, HATAR SANT HAR. FAR ONT I HJARTAT SOM FUCK :((((((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

nää kramar

kram tillbaks [love]

El Guaje:

Nej usch. Blev ledsen när jag läste det här. Världen är bra orättvis ibland.

ja jag tycker också det [sad] alla vovvar borde få leva ett fullt lev med spring och bus

Artie:

har du testat glukosamin? antagligen har ni det. Vissa får väldigt bra resultat av det, andra ingenting. På vår hund funkade det bra.

har hon artros i alla benen? annars kan steloperation vara ett alternativ, men det tror jag inte går om det gäller både fram- och bakben.

tror vi testat det. vi testade massa grejer men inget funkade. nää bara i framtassarna och höfterna tror jag. vi operarade henne med en 50/50 chans att det skulle bli bättre i några år iaf, de typ skrapade bort skit från lederna eller så men det hjälpte inte alls.

oharielle:

blev oxå ledsen
finns inget som hjälper?

nää vi har testat allt. opererat, rehab, piller och all möjlig medicin för att göra lederna starka men inget hjälper. enda som hjälper är ett mirakel och att lederna plötsigt skulle bli bra. oddsen är nog dock inte så höga på det

KSENIA:

NEEEEEEJ, HATAR SANT HAR. FAR ONT I HJARTAT SOM FUCK :((((((

ja det är jävligt ruttet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack till alla iaf som skänker en tanke [love]


   
SvaraCitera

[sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anton96xo:

blitt jättetrög o gammal. dom funderar oxå på att göra de lättare för hnm

Vad säger veterinären då?

Åh kram på dig patric! Skulle dött om det var min katt som skulle avlivas [sad]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

ja jag tycker också det alla vovvar borde få leva ett fullt lev med spring och bus

Ja precis. De har ju inte gjort någon något ont. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkligen tråkigt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vad säger veterinären då?

avliva. de som kom med det, vi skulle nog kunna kämpa mer men lider hon så är det kanske inte värt det

isola:

Åh kram på dig patric! Skulle dött om det var min katt som skulle avlivas

kram tillbaka [love] ja känns typ så nu för mig. vi har iaf kvar vår katt som är dålig. alla djur på vår gata har faktiskt förflutet av skador och död. alla har påkörda katter/hundar, bortsprugna katter osv. bara vår misse på 10 år som klarat sig perfekt utan en skråma

El Guaje:

Ja precis. De har ju inte gjort någon något ont.

nej precis. känns så ortävist då

Grief:

Verkligen tråkigt 🙁

mmm [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

alla har påkörda katter/hundar, bortsprugna katter osv. bara vår misse på 10 år som klarat sig perfekt utan en skråma

Blir så om man släpper djur där det finns bilar tyvärr [sad]
Tur att er katt klarat sig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Blir så om man släpper djur där det finns bilar tyvärr
Tur att er katt klarat sig!

jo det är klart men vi har en lugn gata med "lekande barn" skyltar så är nog mest otur. bakom alla hus finns också skog och berg alla djuren hänger runt i. fast hundar ska man ju såklart inte släppa fria ifall man inte har trädgård med staket.

haha ja det är tur det. hon är nästan lika gammal som min lillebror och är en del av familjen.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

oddsen är nog dock inte så höga på det

finns fortfarande chans iaf! även om den nt är så stor[sad] oxå avlivat vovve nt kul.[sad] hoppas d löser sej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

🙁[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oharielle:

finns fortfarande chans iaf! även om den nt är så stor oxå avlivat vovve nt kul. hoppas d löser sej!

nää fyfan, tråkigt att höra. ja man får hoppas, hopp ska man alltid ha. tack[love]

Barfota:

🙁

[sad]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

tack[love]

så lite så[love]


   
SvaraCitera