Aviseringar
Rensa alla

Så jävla tragiskt


Ämnesstartare

Anonyyym:

Unga tjejer lägger upp bilder på sig själva när de är typ halvnakna. och vadå..? ska nån kåt kille sitta och dregla över dom där sen eller??

Uppmärksamhet och bekräftelse är väl de vanligaste orsakerna till det.
Tragiskt i båda fallen, men ja...välkommen till våran fina värld [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz][zzz][zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Tragiskt i båda fallen, men ja...välkommen till våran fina värld

tack[shake]tror jag..jag har varit här alldeles för länge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Uppmärksamhet och bekräftelse är väl de vanligaste orsakerna till det.
Tragiskt i båda fallen, men ja...välkommen till våran fina värld

Vad är det tragiska?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonyyym:

jag har varit här alldeles för länge

Du kommer vara här tills du dör 🙂
kanske t.o.m efter det om vi återföds 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Vad är det tragiska?

Att tjejer ska behöva lägga ut utmanande bilder på sig för att få den uppmärksamheten de vill ha och att killar ska utnyttja det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Du kommer vara här tills du dör 🙂
kanske t.o.m efter det om vi återföds 🙂

hoppas jag återföds nån annanstans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Att tjejer ska behöva lägga ut utmanande bilder på sig för att få den uppmärksamheten de vill ha

Vad är det tragiska med det?

Crypto:

och att killar ska utnyttja det

Hur menar du med utnyttja?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonyyym:

hoppas jag återföds nån annanstans

Eller så kan vi hoppas att du återföds som någon utan en kristen 50årings värderingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Att tjejer ska behöva lägga ut utmanande bilder på sig för att få den uppmärksamheten de vill ha och att killar ska utnyttja det

Dekadent:

Vad är det tragiska med det?

åh så trögfattad

Dekadent:

Eller så kan vi hoppas att du återföds som någon utan en kristen 50årings värderingar.

jaha..jag har en kristen 50årings värderingar. okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Vad är det tragiska med det?

En hel del. Visa upp sig för främlingar sådär som gör gud vet vad med bilderna sen. Om vänner och familj får veta det kan man bli stämplad som än det ena och än det andra.

Dekadent:

Hur menar du med utnyttja?

Tjejer söker uppmärksamheten och bekräftelsen, killarna vet det och säger massa fint för att de ska visa utmanande bilder eller i camen, eller gå ännu längre. Bara för att få sina behov tillfredsställda

Dekadent:

Eller så kan vi hoppas att du återföds som någon utan en kristen 50årings värderingar.

Om du menar mig med detta så är jag inte kristen sedan över 3mån tillbaka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonyyym:

jaha..jag har en kristen 50årings värderingar. okej.

Ja, det är inte samhället det är fel på. Det är du.

Anonyyym:

åh så trögfattad

Motivera gärna varför det är tragiskt. Det går inte eftersom att det är värderingar ni har. Föråldrade värderingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Om du menar mig med detta så är jag inte kristen sedan över 3mån tillbaka

Menade inte dig specifikt nej, även om du fortfarande har kvar en hel del kristna och konservativa värderingar angående det här med sex.

Crypto:

En hel del. Visa upp sig för främlingar sådär som gör gud vet vad med bilderna sen. Om vänner och familj får veta det kan man bli stämplad som än det ena och än det andra.

Ser inget fel alls med att visa upp sig för främlingar om man nu vill det. Och ska man inte kunna göra som man vill utan att bry sig om vad folk tycker om en? Det skadar ingen och gör uppenbarligen personerna i fråga glada,

Crypto:

Tjejer söker uppmärksamheten och bekräftelsen, killarna vet det och säger massa fint för att de ska visa utmanande bilder eller i camen, eller gå ännu längre. Bara för att få sina behov tillfredsställda

Ja? Båda parterna blir ju nöjda. Ser inget fel med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Ja, det är inte samhället det är fel på. Det är du.

Jag har mina åsikter och värderingar. Vad är det som är fel?

Dekadent:

Motivera gärna varför det är tragiskt

Okej. Det är tragiskt för att unga tjejer vill ha uppmärksamhet och killarna utnyttjar det bara för att de är kåta för tillfället. jävla svin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonyyym:

Jag har mina åsikter och värderingar. Vad är det som är fel?

Du uttalar dig negativt om människor bara för att de gör saker som inte du "godkänner". Samma sak som att skriva att folk som sysslar med sporter är tragiska, folk som spelar datorspel osv osv.

Du kan inte racka ner på folk för att de uppskattar annat än vad du gör.

Anonyyym:

Okej. Det är tragiskt för att unga tjejer vill ha uppmärksamhet och killarna utnyttjar det bara för att de är kåta för tillfället. jävla svin.

Hur kan det vara tragiskt? Är det tragiskt om någon som gillar att laga mat lagar mat åt mig som jag sedan äter för att jag är hungrig för tillfället? Sluta sätta sex på en piedestal, eller för all del, gör det om du vill, MEN SLUTA DÖMA FOLK SOM INTE GÖR DET.


   
SvaraCitera