Aviseringar
Rensa alla

så jävla trött på alla utseende fixerade -.-


Ämnesstartare

hmf, så jävla trött på alla som bara går efter utseendet hela tiden,
de är några tjejer i min klass som ja brukar umgås med, gämt så sitter dom å pratar om typ vilka killar som är snygga och vilka som är fula,

exempel typ.. dom sitter å prata om sebastian, han är sjukt jävla gullig och snäll som hellst. men han är visst för ful för att vara något att satsa på , . men vafan har dom sätt på sig själva eller? -.- ingen av dom är något snygga, snarare fett jävla fula.
ja har själv en pojkvän, som kanske inte är så jätte snygg, men endå lite söt.. och han är världens underbaraste, å dom undrar hurfan ja kan vara tillsammans med han , för att han inte är så snygg?
kanske för att ja är kär i honom och inte går så jävla mycke efter ooh, dom skulle sätt på sig själva, inte så jävla snygga heller
och ingen av dom har haft en pojkvän,
om man ska va så jävla petig så e de klart att man inte får nått,.

srry för alla stavfel. ja pallar nt bry mig om de


   
Citera
Ämnesstartare

aankan:

inte går så jävla mycke efter utseendet,

menar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aankan:

men vafan har dom sätt på sig själva eller? -.- ingen av dom är något snygga, snarare fett jävla fula.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem fan vill ha en kille som alla andra brudar trånar efter.

Nej men för att vara seriös så håller jag med dig. Jag var tillsammans med en kille som tydligen inte var så snygg för andra men för mig kunde han lika gärna vara Apollon själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar inte heller utseendefixeringen :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aankan:

srry för alla stavfel. ja pallar nt bry mig om de

Nej uppenbarligen inte... [sad]

Kan dock hålla med så länge folk inte är liksom direkt frånstötande är det ju inget att bry sig i...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Nej men för att vara seriös så håller jag med dig. Jag var tillsammans med en kille som tydligen inte var så snygg för andra men för mig kunde han lika gärna vara Apollon själv.

🙂 man får helt enkelt lära sig skita i va andra tycker.. som ja har lite svårt me ;s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Nej uppenbarligen inte...

ja e bara 14.. ;d [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aankan:

ja e bara 14.. ;d [blush]

UM stavningskollar ju inläggen du skriver liksom... [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aankan:

han är sjukt jävla gullig och snäll som hellst. men han är visst för ful för att vara något att satsa på

Sådant man säger när man sitter i grupp.

feel:

Fattar inte heller utseendefixeringen :S

Utseendet är det första man ser, klart man utgår från det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är nog rätt utseendefixerad. tills jag lär känna människan iaf, då kunde jag inte bry mig mindre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WeeSC:

Utseendet är det första man ser, klart man utgår från det.

visst, men man får ju en helt jävla icke relevant bild av personens personlighet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WeeSC:

Utseendet är det första man ser, klart man utgår från det.

ja men även folk man känt en längre tid, som kan va hur jävla underbara som hellst. kommer ihåg när en av mina kompisar pratade om hampus ( vi säger att han heter så)
att han va hur söt som hellst och att hon lugnt skulle satsa på honom om han inte hade haft så snea tänder. å ja ba.. vafan? -.-' idioter ;s


   
SvaraCitera

förstår precis vad du menar


   
SvaraCitera