Aviseringar
Rensa alla

så jävla trött på alla utseende fixerade -.-


Ämnesstartare

aankan:

att hon lugnt skulle satsa på honom

Vadå satsa? Ni är fjorton år och om någon nu skulle satsa så borde det vara "Hampus" ;> Nej, men iallafall så kommer sådant försvinna med åldern förhoppningsvis.

feel:

visst, men man får ju en helt jävla icke relevant bild av personens personlighet?

Japp! Skall man ens ha någon bild av personligheten innan man lärt känna själva personen då? Eller hur fan menar du?
[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[n]


   
SvaraCitera

Hatar fula sthlms brats, och i slutändan är det geeksen som vi hamnar ihop med. De är dom vi gifter oss med, skaffar barn och villa.
Vem vill ha en kille som man inte kan rufsa om frisyren lite på under lite mysbus? (syftar på en kompis som hade samma problem).

för fem år sen blev ja ihop med en lite geekig kille, har fått höra av vänner att de undrat varför jag blev tsm med honom när jag kunde få någon så mkt snyggare?!

Men vi är fortfarande tsm så tydligen satsade jag helt rätt + att han har mognat i utseendet och förbannat vad jag tycker han är het nu 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För det första är utseendet det första man ser, dessutom tycker jag att ifall någon är snygg eller inte beror inte bara på utseende, utan också hållning, klädstil och utstrålning, vilka säger en hel del om en person.

För det andra finns det ganska ont om fula människor, mest lata. De flesta har ett grundutseende att arbeta med som är mer eller mindre medel, tar man då inte hand om sig blir man "ful."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Laquixa:

geeksen

Definiera "geek" eller, på svenska "tönt", då jag tror att vi tänker olika på den punkten?


   
SvaraCitera

Geek=de som är mindre populära.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera