Aviseringar
Rensa alla

Så jävla trött på att folk inte kan acceptera steroider! -.-


Ämnesstartare

Usch vad jag hatar okunniga moralkäringar! Va fan ska ni bry er om jag preppar för? Speciellt när ni inte har någon som helst kunskap om det.

Och alla taniga klenisar som skyller sina dåliga resultat på att de tränar rent. Och så när de ser mig så säger de nä men han har ju bara fuskat, inget svårt att få muskler om man tar steroider... Så jävla FEL![mad]

Det krävs minst lika mycket jobb att få muskler på kur, nä faktum är att det krävs mer, man måste träna lika hårt, men man måste också ha kunskap om steroider, hur man undviker biverkningar, hur man undviker dopingkontroll osv, så kom fan inte och säg att vi är lata eller att vi fuskar! [mad]

Men för er okunniga ska jag nu lära er ett och annat, det finns en anledning till att folk tar steroider och det är; det fungerar! Faktum är att det är mycket vanligare än du tror. Och tror inte på all skrämselpropaganda du hör. Visst det finns biverkningar, men hur många ser du som gör runt med bitch tits? Knappt några om man jämför med hur många som kurar... Och visst sliter det på levern, men det gör alkohol också och vi som är seriösa med träningen använder inte alkohol som 99% av alla andra snorungar som inte kan acceptera steroider gör, så det går på jämt ut.

Så min fråga till dig är; Varför i helvete kan du inte acceptera att jag tar steroider? Är du så jävla avundsjuk och rädd för att jag kommer bli större/starkare/snyggare än dig samtidigt som du är för lat för att bruka själv? Va va?! [mad]

Jag accepterar att du super dig full, vänligen acceptera då om jag vill bruka andra droger. Tack.


   
Citera

Håller med dig, bra sagt! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Zwift:

jag kommer bli större/starkare/snyggare än dig

Du får väl göra vad du vill.

Men jag behåller gärna mina kulor 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Men jag behåller gärna mina kulor 😉

Bevisar återigen hur lite allmänheten vet... För det första är det bara några preparat som ger mindre kulor, för det andra växer de tillbaka efter kur, för det tredje är det inte alls svårt att ta medicin så att de inte blir mindre alls.


   
SvaraCitera

Zwift:

Bevisar återigen hur lite allmänheten vet...

Möjligt att det kretsar mycket fördomar och misstolkningar och i vissa fall rena lögner när det gäller alla droger.

För mig får du syssla med precis vad du vill så länge du inte skadar någon. Dock med allt så innebär det risker.

Men kör hårt om det funkar för dig [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

För mig får du syssla med precis vad du vill så länge du inte skadar någon. Dock med allt så innebär det risker.

Men kör hårt om det funkar för dig

Bra inställning där. [cheers]


   
SvaraCitera

Zwift:

Bra inställning där.

tja det är väl något av det mest viktiga?

Lixom folk bryr sig alldeles för mycket vad andra gör.
Men som sagt du får väl helt enkelt leva med att det är förbjudet och annat precis som jag får leva med att rökat är förbjudet.

Men men...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

tja det är väl något av det mest viktiga?

Det är det.

FreeWay89:

Men som sagt du får väl helt enkelt leva med att det är förbjudet och annat precis som jag får leva med att rökat är förbjudet.

Nej, man ska aldrig acceptera förtryck!


   
SvaraCitera

Zwift:

Nej, man ska aldrig acceptera förtryck!

Förtryck och förtryck.

Lagar måste ju finnas. Och antingen följer man dom eller så skiter man i det. Jag är för dåligt insatt i just steorider för att avgöra om det bör vara lagligt eller inte.

Men generellt sätt tycker jag att allt ska vara lagligt av de anledningarna som jag tog upp sist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart att det fungerar, men det är sjukt bögigt och orättvist gentemot andra som inte brukar det (förutsatt att man tävlar, givetvis, gör man det enbart för att bli större skiter jag fullständigt i)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta proklamera din kärlek till anabola inför folk som ej samtycker. Problemet löst. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

orättvist gentemot andra som inte brukar det (förutsatt att man tävlar, givetvis, gör man det enbart för att bli större skiter jag fullständigt i)

Haha, hur är det orättvist? Haha åh men snälla, du kan ju inte säga att det är orättvist! Det är som om man inte skulle få bära vissa kläder för att det var orättvist mot de som inte bar dem, eller att man inte fick ha en viss frisyr!

Budolicious:

bögigt

Håller dock med om att det är lite bögigt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Haha, hur är det orättvist? Haha åh men snälla, du kan ju inte säga att det är orättvist! Det är som om man inte skulle få bära vissa kläder för att det var orättvist mot de som inte bar dem, eller att man inte fick ha en viss frisyr!

Budolicious:

(förutsatt att man tävlar, givetvis, gör man det enbart för att bli större skiter jag fullständigt i)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Klart att det fungerar, men det är sjukt bögigt och orättvist gentemot andra som inte brukar det (förutsatt att man tävlar, givetvis, gör man det enbart för att bli större skiter jag fullständigt i)

Eller så gör man det lagligt så får alla som vill bruka det och det blir inte orättvist längre...

Skrämd av en kvist:

Sluta proklamera din kärlek till anabola inför folk som ej samtycker. Problemet löst.

Zwift:

Nej, man ska aldrig acceptera förtryck!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Eller så gör man det lagligt så får alla som vill bruka det och det blir inte orättvist längre...

Det är din åsikt.


   
SvaraCitera