Aviseringar
Rensa alla

Så kan det gå


Ämnesstartare

Hej, jag har gått ner 14 kilo genom bulimi, och jag stormtrivs med det, förutom att jag inte kan äta nåt eftersom maten inte smakar och den ska upp igen. Jag orkar knappt resa mig ur sängen, och när jag gör det är det svårt att gå eftersom jag är matt i hela kroppen. Jag kan inte somna på kvällarna, utan som först när solens strålar lyser in genom fönstret. Jag var otroligt fet innan, och jag är rädd för att bli det igen, så jag vågar inte sluta kräkas.
Ett tips, börja aldrig spy. Det är som att knarka, fast kroppen tar mer skada och man mår inte ett dugg bra av det. Förutom den lilla kick man får när man ställer sig på vågen. I slutändan har man ändå mått dåligt mer än vad man har mått bra. Jag varken kan eller vill sluta, jag är inte tillräckligt smal. Det kommer jag aldrig att bli.


   
Citera

[zzz]


   
SvaraCitera

Det är nog bäst att jag håller käft för att undvika eventuella utskällningar. [zzz]


   
SvaraCitera

det är ju skitskönt att knappt kunna stå upp, anledning nog att inte göra det.


   
SvaraCitera

åh, är det så effektivt?
kanske nått man ska prova då...
14 kilo, inte illa.

hihi. [tard]


   
SvaraCitera

mörknäs:

det är ju skitskönt att knappt kunna stå upp, anledning nog att inte göra det.

[love]


   
SvaraCitera

Har du hjälp? Annars föreslår jag definitivt att du kontaktar psyk, ätstörningsenheten! Det är inte bara ett enormt lidande för själen att vara så sjuk, det är rejält farligt för kroppen också. Även om man inte har livshotande undervikt - om man spyr mycket rubbas saltbalansen helt i kroppen och hjärtat kan stanna. Det har hänt många, på alla möjliga vikter.
Iom att du skriver här tror jag att du någonstans vågar erkänna att du vill ha hjälp. Det finns faktiskt hjälp att få, om än all inte är den bästa. Det är iaf bättre än att vara HELT ensam med sin smärta. Ta emot hjälpen - du erkänner ju att du fått mer negativt än positivt utav det.

Ett tips... http://forum.shedo.org/forum/index.php?sid=c70c044f6e59bc62bd408bb1dd31e40a
Zebraforum är ett ställe där man verkligen fattar hur jobbigt det är - utan att riskera att få alla dessa idiotiska, ironiska kommentarer!![n]
Dålig stil![tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för den sidan, mycket bra.


   
SvaraCitera

Tragiskt. [sad]


   
SvaraCitera

Jo. Jag skulle aldrig kunna ge upp chokladen.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera