Aviseringar
Rensa alla

Så kåt på min kompis lärare


Ämnesstartare

Som säkert de flesta som har gått i skolan vet är det väldigt sällan man stöter på en antingen asskön, eller snygg lärare. SJÄLVKLART är det precis vad jag har gjort haha. Jag såg honom första gången i 1an på gymnasiet och nu går jag sista terminen i 2an.

Absolut, man kan tycka att en lärare är snygg, inga problem. Men sen finns det ju de som inte bara är snygga, utan även sjukt himla sexiga. Det har oftast inte med utseende att göra, mer hur en person rör sig, hur den kollar på en och vad den utstrålar.. Jag skojar inte, allt jag tänker på när jag ser honom är hur han ser ut utan kläder och allt jag vill göra med honom. Jag kan sitta en hel lektion och bara fantisera. Det är cepe. Jag fattar inte vad det är som gör att jag tycker det är så sexigt med skola och lärare. Inte så att jag bara går runt och fnissar om hur snygg han är, jag blit KÅT. Inte lite heller :$ Blir heller inte lättare när han ger mig blickar tillbaks..

Så min fråga till er är; har ni som jag någon gång varit kåt på en lärare? Och är det någon som tagit steget längre och faktiskt gjort ngt? Jag vet att dte är helt fel (han kan bli av med jobbet osv) och att det antagligen hör bäst hemma i mina tankar och i teacher/student porrvideos.. Men vi gör dumma saker ibland och jag är nyfiken.. Så dela med er av era sexiga upplevelser eller misstag (a)


   
Citera

Du anar inte hur kåt jag var i min svensk-lärare ett tag, kåtheten utvecklades senare till kärlek.. Men vågade aldrig göra något åt saken if u feel what i mean... [wink]


   
SvaraCitera

Haha jag är kåt på min svensklärare med xD Hon är så jävla snygg och sexig men tror knappast jag vågar göra något[crazy]


   
SvaraCitera

[chocked]

ne ok min gamla spansklärarinna var rätt najs, det är väl det närmsta jag kommit till sånt där trams


   
SvaraCitera

Hade en 60årig kvinna som lärare, inte speciellt fin i ansiktet men såg ut som ~40 och snacka om vilken kropp.. skojar inte, hur djävla fin kropp som helst. Alla på hela skolan snackade om henne [blush][cute]

Sen hade jag en 14 år äldre lärare i samhälle som hade gått i min syrras klass. Hon var små söt men när hon råkade ta på min hand då hon skulle ta ett papper från min bänk så blev jag helt till mig utav beröringen [cute] Fantiserade om henne hela tiden och när det var dags för utvärdering så bjöd hon in mig till hennes rum och medan jag satt i soffan så hoppades jag på att hon skulle börja ta av sig. Var riktigt pinsamt då ja försökte ta mig upp ur soffan då penisen hamnat fel [blush]

Hade även en väldigt ung manlig vikarie under högstadietiden som var så enormt djävla snygg. Mådde dock dåligt över att jag tyckte att han var så snygg, var så livrädd för att bli bög då alla skämtade om att jag skulle bli det [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Du anar inte hur kåt jag var i min svensk-lärare ett tag, kåtheten utvecklades senare till kärlek.. Men vågade aldrig göra något åt saken if u feel what i mean...

I know exactly what u mean ;p

emilsh:

Haha jag är kåt på min svensklärare med xD Hon är så jävla snygg och sexig men tror knappast jag vågar göra något

Nice (a)

Tickstart:

ne ok min gamla spansklärarinna var rätt najs, det är väl det närmsta jag kommit till sånt där trams

Haha trams och trams ;p Alla har olika grejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Sen hade jag en 14 år äldre lärare i samhälle som hade gått i min syrras klass. Hon var små söt men när hon råkade ta på min hand då hon skulle ta ett papper från min bänk så blev jag helt till mig utav beröringen

Fasiken:

Fantiserade om henne hela tiden och när det var dags för utvärdering så bjöd hon in mig till hennes rum och medan jag satt i soffan så hoppades jag på att hon skulle börja ta av sig. Var riktigt pinsamt då ja försökte ta mig upp ur soffan då penisen hamnat fel

Det med när man blir inbjuden så till lärarens rum så, skulle kunna bli så himla sexigt egentligen.. Så förstår dig verkligen ;p Nice att höra att det inte bara är jag som har såna tankar (a)

Fasiken:

Hade även en väldigt ung manlig vikarie under högstadietiden som var så enormt djävla snygg. Mådde dock dåligt över att jag tyckte att han var så snygg, var så livrädd för att bli bög då alla skämtade om att jag skulle bli det

Ahaha aww, hänt nästan samma med mig en gång xp


   
SvaraCitera

flörta


   
SvaraCitera

är du över 15 och han ej är din lärare på något sätt så finns det väl inga hinder[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

flörta

Så himla lockande..

Nintendos BFF:

är du över 15 och han ej är din lärare på något sätt så finns det väl inga hinder

Haha jag e helt klart över 15 men vad spelar det för roll om han inte är lärare? Han är ju fortfarande en lärare på skolan och kanskee bara antar men tror säkert att det finns ngt som säger att det inte är ok


   
SvaraCitera

emmaa__:

Haha jag e helt klart över 15 men vad spelar det för roll om han inte är lärare?

tror att det vore värre om han var din lärare, i så fall skulle han ju varit i en maktposition över dig och folk skulle misstänka att du gjorde det för att få högre betyg eller nåt 😛

tvivlar på att det finns några regler mot det i alla fall.


   
SvaraCitera

emmaa__:

Så himla lockande..

gör så. är väl inte farligt eller?


   
SvaraCitera

ja vi har haft flera snygga lärare men nej jag har aldrig vågat göra nåt
började gråta inför en lärare jag var kär i en gång, hahh


   
SvaraCitera