Aviseringar
Rensa alla

Så mycke i skallen o ingen sömn..


Ämnesstartare

Usch någon som vet hur man kan få lättare att få sömn ?
Mitt liv just nu är i kaos och det enda ja gör är att jag ligger och tänker, vissa dagar orkar jag ingenting men får helt enkelt göra det bästa i skolan iallafall.
Min morsa slängde ut mig och jag vet inte varför. Min pappa sätter så stora krav på mig just nu..Och nu har det gått så jävla långt att ja inte orkar bry mig om min hälsa längre kan inte ens gråta.
Ska ta blodprover nu på måndag. Men det enda jag undrar är hur fan ja kan få tag på nååågra få timmars sömn? Ligger varje natt med världens magvärk o känns som ja inte tänker på ett skit men gissar på att ja gör det omedvetet.
Hoppas det blir att ta in soc i mitt liv snart så ja kan få något eget för känner att ja inte klarar av när folk stressar upp mig o ställer sjuka jävla krav just nu..
Det här börjar gå riktigt illa till.. [sad]


   
Citera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snart 19


   
SvaraCitera

Det är tydligt att du lider av en stark stress.
Jag tycker att du på ett papper skall skriva ned alla ting i din vardag som har en negativ påverkan på dig.
På det viset får du som en slags översikt över det mesta, som sedan troligen också kan kategoriseras in i prioriteringsgrader. [y]
Det som behöver göras snarast högst, under veckan efter osv osv...


   
SvaraCitera

Gå till läkaren och be om insomningstabletter. Det kanske hjälper, men du borde också be om att få prata med en psykolog så du löser problemet, inte sopar det under mattan.


   
SvaraCitera

Stilnoct är svaret på alla dina problem, jag lovar. [smile]


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Stilnoct är svaret på alla dina problem, jag lovar. [smile]

Den blir man ju inte trött av.


   
SvaraCitera

eller det är ju olika för alla men den är ju mest för att man ska sova hela natten tycker jag och du verkar ha mer problem med att just somna

t.ex theralen borde du ta


   
SvaraCitera

ut å spring


   
SvaraCitera

Angeleyes:

Den blir man ju inte trött av.

Stilnoct? Är du säker på att det är stilnoct du tänker på? Man kanske inte somnar på 5mg om man inte lägger sig i sängen och blundar, men för någon helt utan tolerans så somnar man på 10, definitivt, eller ja.. Nästan.

Angeleyes:

t.ex theralen borde du ta

Den om någon somnar man ju inte på. [tard]


   
SvaraCitera