Aviseringar
Rensa alla

så omogen nivå på forumet.


Ämnesstartare

Såfort nån säger nåt dumt ska många här passa på att kalla folk för "idiot" och sånt. Tycker ni inte det är ganska omoget? Man kan väl visa att man inte håller med utan att kalla folk saker tycker jag.


   
Citera

Hur åtgärdar man?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 finns väll många trådar o kommentarer som inte förtjänar seriös kritik och helt enkelt är skrivna idiotiskt. Trodde fö att det var dem trådarna titeln syftade på först, besvikelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

verkar mest som många har insett hur hopplöst otillräckliga och ofta överflödiga ord är för att kommunicera saker och hur viktigt ställningstagande, kontext m.m. är

kanske inte hängde ihop med det tråden handlar om men jaja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det verkar accepterat på um att göra personangrepp om man inte håller med. är det inte bättre att komma med argument istället eller skriva "håller inte med, din konstiga jävel Hjärta"

det var bättre för några år sedan, då var alla så kärleksfulla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej här får mna knappast säga vad man tycker om tråden's ämne eller säga sina   åsikter -jo en bra åsikt . Är det en dålig blir man anmäld och får varningar . Kommer strax dra här ifrån denna sajt börjar suga  så förfärligt  ont xD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
Nej här får mna knappast säga vad man tycker om tråden's ämne eller säga sina   åsikter -jo en bra åsikt . Är det en dålig blir man anmäld och får varningar . Kommer strax dra här ifrån denna sajt börjar suga  så förfärligt  ont xD 

Bättre att anmäla än att begå personangrepp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Manwhore:

Bättre att anmäla än att begå personangrepp

Person angrepp  räknas  bara om man till person den man citerar , annars inte. Vissa här ska vara så jävligt löjliga och ta åt sig meh 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men lol, orka anmäla nån till polisen för personangrepp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
Nej här får mna knappast säga vad man tycker om tråden's ämne eller säga sina   åsikter -jo en bra åsikt . Är det en dålig blir man anmäld och får varningar . Kommer strax dra här ifrån denna sajt börjar suga  så förfärligt  ont xD 

det är ännu värre på emocore. fick ett år avstängning för att jag argumenterade för att gud finns. tydligen var jag ett troll enligt alla på den sidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandor:

det är ännu värre på emocore. fick ett år avstängning för att jag argumenterade för att gud finns. tydligen var jag ett trollarrow-10x10.png enligt alla på den sidan.

Dom är störda där , där råder diktatur och fejk folk . Hade jag haft mer utrsustning så hade jag fan hackat sönder det jävla fitt forumet ! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror på skäll som pedagogisk metod och förbehåller mig den rätten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den som sa d kan va d! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

användandet av ordet "omoget" är omoget


   
SvaraCitera

din mamma är omogen. var tvungen att fråga efter leg.


   
SvaraCitera