Aviseringar
Rensa alla

Så svårt ...,


Ämnesstartare

Asså jag vet inte.., jag fattar inte mig själv, jag kan inte bli kär i straighta killar[shake] Det känns typ as konstigt för jag vill bara ha bi elr homo killar , och det skulle väl nästan skrämma bort killar med min tanke om det. Fast homosexuella killar är ju inte intresserad av tjejer så det måste man typ räkna bort 🙁 och det är verkligen sjukt svårt att hitta bi killar och om man skulle råka hitta någon så är han upptagen :S
Lite förvirrande text kanske men undrar om det är någon som typ känner samma elr om jag är den enda på planeten typ ?... Om någon har något bra att säga som kanske kan hjälpa mig :$


   
Citera

Du kanske konsumerat för mycket nippon?


   
SvaraCitera
Tyrael

Just trust me:

Om någon har något bra att säga som kanske kan hjälpa mig :$

Vänta tills du har ett vuxenliv så skall du se att dina tankar kommer hamna rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha det är nog så att jag är den ända som har detta problem :p


   
SvaraCitera

Vad är det du gillar med bisexuella och homosexuella killar? Är det tanken på att de har sex med andra killar eller hur de beter sig`?


   
SvaraCitera

Just trust me:

för jag vill bara ha bi elr homo killa

Hur lyckas du bli "kär" i bara dem? Tycker inte direkt att det fanns ett överflöd med bi och homosexuella killar när jag var yngre.

Kanske vill du ha det du inte kan få?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Precis som killar som älskar när två tjejer håller på, varför kan du inte tycka samma med killar? Jag tycker det låter mycket logiskt.
Däremot blir ju ett förhållande med en homo-kille supersvårt. :s


   
SvaraCitera

Jag var likadan när jag var yngre. tycker fortfarande att det är sjukt sexigt med två män tillsammans men går inte längre och längtar efter ett förhållande med en bikille.


   
SvaraCitera

Just trust me:

och det är verkligen sjukt svårt att hitta bi killar och om man skulle råka hitta någon så är han upptagen :S
Lite förvirrande text kanske men undrar om det är någon som typ känner samma elr om jag är den enda på planeten typ ?... Om någon har något bra att säga som kanske kan hjälpa mig :$

Jag har exakt samma känslor för gaykillar, dom är så underbara... och har en grymt sexig blick. Blir väldigt tänd av att se två snygga killar hålla på. Gillar bikillar också och hade typ en del gay/bi emofantasier när jag var yngre, haha. Har flera killkompisar som är bi och det fina känner jag är att de verkar ha kontakt med både sin kvinnliga och manliga sida. Tror att det är den känsligheten och styrkan som attraherar mig.


   
SvaraCitera

Btw gillar ditt användarnamn starkt.


   
SvaraCitera